Американската платформа за маркетинг в електронната търговия Yotpo придобива българския стартъп SMSBump

online-shopping-3-Pixabay

Американската платформа за маркетинг в електронната търговия Yotpo придобива основания преди малко повече от две години български стартъп SMSBump за неназована засега сума.

Българският стартъп е приложение номер едно в своята категория в Shopify App Store, с повече от 28 000 клиенти в Северна Америка, Европа, Азия и Австралия – с екип от 16 служители. Според Trending Topics компанията отчита приходи от почти 4 млн. евро и е допринесла с над 100 млн. долара допълнително за приходите на клиентите си, пише investor.bg.

Днешните марки са изправени пред предизвикателството да създадат сплотяващи, персонализирани преживявания, докато са принудени да управляват над 15 отделни маркетингови решения за електронна търговия. С подхода на Yotpo за една платформа те ще могат да приведат много от тези решения под един покрив, спестявайки време и увеличавайки ефективността - със споделяни данни и съдържание.

Директните отношения с потребителя разчитат на директни комуникационни канали. Докато съвременният потребител (купувач) е навсякъде, прескачайки бързо между каналите - от социални медии до търсене в традиционните магазини, и обратно, то той не отива никъде без телефона си.

Мобилната употреба доминира все повече електронната търговия: 53,9% от онлайн пазаруването се очаква да се осъществява чрез мобилни устройства до 2021 г., а само през третото тримесечие на 2019 г. 81% от целия трафик към магазините на Shopify идва от мобилни устройства.

В днешния пейзаж на електронната търговия само марките, които успеят да посрещнат потребителите, където и да се намират, ще могат да успеят. Повишаването на мобилния трафик със сигурност е предизвикателство - но повече от всичко това представлява и сериозна бизнес възможност. Мобилните купувачи са по-ангажирани - особено що се отнася до SMS. Честотата на кликване върху канала достига 35%, а в резултат на това възвръщаемостта на инвестициите е 25-кратна.

SMSBump успява доста рано да идентифицира този критичен канал и се превръща в лидер в категорията само за няколко години.

От създаването си SMSBump е набрала общо 375 хил. евро инвестиции, една от бизнес ангел и 200 хил. евро от втория фонд за рискови инвестиции Eleven, който започна работа в началото на 2018 г. срещу 5,7% дял от компанията. Двамата основатели запазват мажоритарен дял.

Купувачът Yotpo е основана през 2011 г. американска компания, която разработи водеща в бранша платформа за маркетинг в електронната търговия. С тази придобивка (втората за компанията) Yotpo по собствени думи става единствената платформа за маркетинг на електронната търговия, която предлага интегрирани решения за прегледи, визуално съдържание, генерирано от потребителите, лоялност и SMS на едно място.  „Така улесняваме марките в това, което правят най-добре – да създават завладяващи преживявания, изграждащи трайни отношения с клиентите“, се казва в изявление на американската компания.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.