Волво Груп откри нов сервизен център край Пловдив

Волво-Груп

Волво Груп България откри нов собствен сервизен център до Пловдив. Инвестицията в него е 3,8 млн. лева. Базата се простира на терен от 23 декара в непосредствена близост до АМ Тракия (120-ти км, до село Бенковски, община Марица).

В официалната церемония по прерязването на лентата участваха Гергана Титюкова, заместник кмет на Община Марица, Иванка Пачева, кмет на с. Бенковски, Зоя Паунова, Почетен консул на Швеция в България, Доминик Гранше, заместник-ръководител на икономическата служба към посолството на Франция и Изпълнителният директор на Волво Груп България – Карин Йохансон. На събитието присъстваха и над 200 гости – клиенти на компанията.

В центъра ще се извършва обслужване, сервизиране и продажба на пълната гама товарни автомобили от марките Volvo и Renault. Капацитетът на обслужване ще бъде близо 5000 камиона годишно, като ще може да се работи по 9 камиона едновременно. Сервизът ще разполага с модерно оборудване по утвърдените глобални стандарти на компанията. В него ще има три проходни канала и три диагностични стенда. Складовата база ще предлага големи наличности на резервни части и ще осигурява доставка в рамките на 24 часа.

Едно от най-силните предимства на сервиза е екипът от 15 професионалисти и мобилна група. Част от него са и едни от най-добрите специалисти в следпродажбеното обслужване, които през годините спечелиха и международно признание с челни класирания в глобални състезания на компанията.

Пловдив е стратегически регион за нас с динамично развиващ се бизнес, нови инвестиции и разбира се едни от най-динамично развиващите се компании в транспортния бранш. Освен това той е ситуиран в непосредствена близост до ключови транспортни артерии, което ни помага да реагираме бързо и да сме на разположение да помагаме максимално ефективно на клиентите., обясни Карин Йохансон, Управляващ директор на Волво Груп България по време на събитието.

Инвестицията в собствен сервизен център в Пловдив е част от цялостната стратегия на Волво Груп България за устойчиво развитие, модернизация и увеличаване капацитета на сервизната мрежа в страната. Проектът стартира с откриване на сервизна база във Варна през 2015 г., а от началото на 2016 година отвори врати и разширеният сервизен център в София, който има капацитет за сервизиране на 10 368 товарни автомобили средно на година и позволява едновременна работа по 16 влекача.

През 2017 заработи и новият център на Волво Груп България в Бургас, изграден с 2 млн. лева инвестиция. През есента на 2018 година бе открита и сервизна база на компанията във Велико Търново. С това общата инвестиция за развитието на сервизната мрежа у нас надхвърля 12 млн. лева.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.