Четири стратегии за ефективни продажби на дистрибутори

Partnership-1

Ако вече сте създали страхотен продукт или услуга и сте готови да мащабирате, щом ще търсите търговци на дребно, които да го предлагат, имате една единствена нужда: да се уверите, че хората ще разберат за тази бизнес възможност, която ще имат, ако работят с вас. За да постигнат това, те трябва да вярват, че лесно могат да продадат продукта ви на собствените си клиенти.

Има редица причини, поради които е важно да се изграждат дистрибуторски връзки, пише онлайн изданието entrepreneur.com. Ако вашият продукт е на повече рафтове, марката ви ще стане по-популярна и разпознаваема. Дистрибуторите дават възможност на вашата компания да продава повече.

При такива предимства е важно да имаме стабилна стратегия за достигане до потенциални дистрибутори или търговци на дребно. Ето план от четири стъпки, за да се възползвате максимално от тази възможност.

Докажете популярността на вашия продукт

Дистрибуторите не вярват, че един продукт може да се продаде сам. Освен ако не са посланици, работещи единствено като представители на вашия продукт, те нямат време да продават продукта ви вместо вас. И така, какво можете да направите, за да докажете популярността на вашия продукт? Запитайте се: Колко са се увеличили продажбите през последното тримесечие? Колко бързо продуктът ви излетява от рафта в магазина на друг дистрибутор?

Инфлуенс маркетингът е друг чудесен начин за доказване на популярността на продукта. Просто се уверете, че избирате правилните посланици за вашата марка.

Покажете на дистрибуторите или търговците на дребно по-голяма мисия

Ако целта на вашия продукт или марка е силно приведена в съответствие с тази на дистрибутора, може да е по-лесно да го спечелите. Това може да стане чрез благотворителен елемент, от който дистрибуторът иска да бъде част, или нещо друго. По-голямата мисия ще помогне да разширите разпространението на продукта, услугата или бранда.

Докажете значителни маржове на печалба

Без значение колко търговците и дистрибуторите се приближават до вашата мисия, решенията в крайна сметка се свеждат до паричните потоци. Те искат да знаят, че получават продукта ви на ниска цена на едро, за да могат след това да постигнат значителен марж на печалбата. Това, разбира се, трябва да е справедливо и за вас. Един вариант за изчисление на цената на едро е тя да е два пъти по-ниска от продажбената стойност на дребно. Това би проработило само ако разходите ви за производство са по-ниски от тази стойност. Можете и да преговаряте с търговци за продажба срещу процент от печалбата. Има варианти, така че ги проучете, за да разберете какво работи за вас.

Направете продажбата възможно най-лесна за вашите партньори

Включете маркетингов план в презентацията си пред партньорите. Търговците искат да усетят, че продажбата ще е лесна. Ако имате посланици, които продават продуктите ви, съставете пакет с цялата информация, която ще трябва да предоставят на своите клиенти, така че всичко да е прозрачно. Включете стъпка по стъпка процесът на най-продаваните техники, за да могат те да ги следват.

Както и да ангажирате вашите партньори, подготвянето на цялата тази информация и всяка от тези стратегии ще ви помогне да сключите сделка.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.