Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | October 20, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Пет стратегии за изграждане на лоялна клиентска база

Пет стратегии за изграждане на лоялна клиентска база

За продажбите от изключително важно значение е да се приложат стратегии за задържане на клиенти, които ще поддържат лоялността на купувачите извън пиковите периоди, например празници.

Стратегията ви за преживяването на клиентите трябва да ги насърчава да се придържат към вашия бранд и да са лоялни дълго след преминаването на съответния сезон, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Изданието предлага пет стратегии за задържане на клиенти и дългосрочното им ангажиране с бизнеса.

Съсредоточете се върху потребителското изживяване

Клиентите искат да се насладят на пазаруването, но също така искат да пазаруват бързо. Те ще се върна при вас, ако им предложите рационално изживяване. Помислете за прилагането на тактики като еднократно влизане, мобилна оптимизация, гостуване и подобрени функции за търсене и персонализиране.

Проследяване за покупки във физическия магазин и онлайн

За да убедите клиентите си да се върнат, приемете стратегия за лоялност, която, като минимум, включва лична благодарност и промоционален стимул. Тази стратегия също насърчава отзивите на клиентите за продуктите. Предоставете им, също така, кратка анкета като част от процеса по покупка. За да сте сигурни, че ще получите обратна връзка, дайте им награда, която да ги примами да споделят мислите си. След това анализирайте отговорите, за да идентифицирате области, които се нуждаят от подобрение.

Поставете приоритет на усилията за незабавно разрешаване на проблемите. След като внедрите подобренията, обявете ги на клиентите си чрез имейл и в социалните медии, в сайта си и чрез други канали. Така ще привлечете вниманието и на потенциални клиенти, както и на тези, които не са пазарували от вас от известно време.

Добавете функция за абонамент или членство

Новите клиенти и лоялните клиенти се радват да получават достъп до ексклузивни продукти, събития и промоции. Те се чувстват като VIP и се наслаждават на удобството, което създава подобно преживяване. За да добавите компонент за членство или абонамент към вашия бизнес модел, започнете с обмислянето на това, което можете да предложите през цялата година. Това може да е курирана месечна кутия с мостри или тематични продукти за различни поводи, като празници и сезони. Освен това може да искате да използвате модел за членство, при който клиентската база плаща малка такса, за да се наслаждава на безплатна доставка и други отстъпки.

Флаш продажби за редовно купувани артикули

Промоциите с флаш продажби помагат за стимулиране на импулсните покупки, закото генерират вълнение и изненада. Като допълнително предимство, тази стратегия може също да ви помогне да управлявате по-добре вашия инвентар, като намалите запасите. Обявявайте тези продажби във всичките си маркетингови канали.

Съсредоточете се върху доставките

Увеличаването на разнообразието от възможности за доставка винаги помага на клиентите. Ако имате съществуваща програма за лоялност, можете да създадете специални опции за доставка като безплатни еднодневни или двудневни транспортни услуги, за да „подсладите“ сделката. Можете да поддържате солиден процент на задържане на клиенти чрез много опции за доставка, които подобряват удовлетвореността на клиентите и ги насърчават да пазаруват по-често. Горепосочената стратегия за проследяване е идеалният момент за получаване на повече информация за типа доставка, която вашите клиенти най-много искат.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.