Три четвърти от онлайн търговците не са запознати с новите стандарти за защита на плащанията, които влизат в сила през 2019 г.

online-shopping-Pixabay

Нарастването на дигиталната търговия е жизнено важно за много търговци, но резултатите от проучване на Mastercard, обхващащо малка група от онлайн търговци в Европа, показват, че 75% от тях не са запознати с новите стандарти за защита, които влизат в сила през следващата година.

Създаден за подобряване на дигиталните плащания, EMV 3-D Secure ( EMV 3DS) ще въведе нова ера на стандарти за сигурност на онлайн транзакциите и ще даде възможност на SCA да подкрепи новите технологии, като биометрична идентификация.

Въпреки тези промени, само 14% от тази група от европейски онлайн търговци вече подкрепят SCA, като 51% от тях споделят, че ще са готови след септември 2019 г. или изобщо няма да подкрепят промяната.

SCA ще бъде задължителна в съответствие с Директивата за платежните услуги 2 (PSD2) от септември 2019 г. Преди това, обаче, онлайн търговците трябва да са подготвени. Долу са изброени задължения, които трябва да се изпълнят преди лятото на 2019 г.

  1. Търговците им трябва да се свържат с доставчика им на платежни услуги, за да са сигурни, че бизнесът им е готов и е включен в Identity Check.

  2. Търговците трябва да обучат потребителите си, които трябва да знаят, че ще правят промени в начина на плащане.

Успоредно с това банките също ще включат своите картодържатели в Identity Check и ще им предложат по-добри методи за удостоверяване, включително биометрично удостоверяване.

В стремежа си да предостави по-лесно плащане за онлайн потребителите, докато тази промяна се превърне в реалност, Mastercard представя Mastercard® Identity Check™ - решение от следващото поколение, базирано на EMV 3DS, което предоставя по-безпроблемно онлайн плащане за потребителите. Тъй като много потребители използват плащания с едно кликване, новото решение на Mastercard е разработено така, че да сведе до минимум прекъсванията и проблемите при завършване на плащането. Identity Check™ също така подкрепя изисквания на SCA на Директивата за платежните услуги 2.

Милан Гаудър, изпълнителен вицепрезидент „Услуги”, Mastercard Europe коментира: "Дигиталната търговия продължава да надминава физическа такава и въпреки че това е изключително положително за онлайн търговците на дребно, то оказва и натиск върху тях, за да гарантират, че дигитални транзакции са безопасни и безпроблемни. През септември проведохме първата успешна EMV 3DS транзакция. Ние сме развълнувани да разпространим Identity Check решение с EMV 3DS, използвайки методи за идентификация в реално време, като динамични пароли, биометрични данни (включително пръстови отпечатъци, разпознаване на лица и на глас), за да предоставим по-сигурно онлайн изживяване, което е подходящо за бъдещето на електронна търговия."

С ниска степен на одобрение и високо ниво на измамите, разликата между дигиталните и физическите покупки продължва да бъде проблем. Процентът на измами при дигиталните плащания е десет пъти по-висок от този при физическите транзакции в Европа, което води до отрицателно въздействие върху използването.

За да се подготви за стартирането на Mastercard® Identity Check™, Mastercard проведе тестова фаза с резултати, показващи, че новото решение води до по-малко измами, по-нисък брой на отхвърлени карти и по-лесна идентификация на потребителя. В резултат потребителското изживяване е не само подобрено, но и печалбата на търговците и издателите на карти се повиши.
"Тъй като дигиталната търговия се превръща в норма и новите изисквания за регулиране влизат в силата, са необходими иновативни решения, които гарантират, че търговците на дребно продължават да удовлетворяват клиентите си онлайн. С възможността да обменяме 10 пъти повече данни между търговците и издателите на карти в сравнение с текущите известия за идентифиация, включително и новите мобилни възможности, ние сме решени да вдигнем летвата за удостоверяване на автентичността ", добавя Милан Гаудър.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.