Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | August 4, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Как да подготвите онлайн магазина си за 2020 г.?

Как да подготвите онлайн магазина си за 2020 г.?

Времената се променят. Електронната търговия преминава през радикална трансформация. Вече само онлайн магазинът не е достатъчен за удовлетворяване на потребителските нужди. Той е част от стратегия, която включва и реален магазин, профили, страници и групи в социалните мрежи, регистрация в Google и т.н.

Ако искате да изведете електронния си магазин на следващото ниво през 2020 г., онлайн изданието business2community.com предлага няколко подобрения, които да направите.

Направете реалния си магазин работещ

Ако смятате, че вашият онлайн магазин е достатъчен, за да удовлетворява клиентите ви, не сте прави. Реалността показва, че линията между онлайн и офлайн пазаруването се размива все повече и повече. Клиентите разглеждат офлайн магазините и онлайн магазините като „взаимозависими субекти“, а не независими субекти. С други думи, ако купувачите харесват нещо онлайн, те могат да отидат до най-близкия ви физически магазин, за да закупят същия продукт. Обратното също важи.

Най-важният плюс на физическия магазин е, че той позволява на клиентите да научат повече за качествата на продукта и, което е по-важно, те не трябва да се притесняват за цената на доставката. Освен това, той улеснява незабавната доставка на продукт.

Ако нямате физически магазин, можете да покажете на клиентите на сайта си къде другаде могат да намерят продуктите ви. Партнирайте си с утвърдени търговци. Създайте на клиентите единствено по рода си преживяване в реалните магазини.

Гласово търсене

Потребителите все по-често говорят на телефоните си, вместо да пишат при търсене, и използват все повече гласови технологии, като Siri, Alexa, Cortana и Google voice. Според резултати от проучване на OC&C Strategy Consultants 55% от американските домакинства ще използват гласово пазаруване към 2022 г.

В синхрон с увеличаващото се търсене на гласови услуги Google и Apple постоянно обновяват своите гласови асистенти, за да удовлетворят потребителската си база. Затова подгответе сайта си за тази промяна. Затова оптимизирайте съдържанието си семантично, като се фокусирате върху локалната публика.

Семантично съдържание

След промяната на алгоритмите от 2013 г. Google вече отдава повече значение на контекста, а не просто на ключовите думи. Търсещата машина вече разчита целия контекст при запитване за търсене. Затова и сайтовете трябва да се фокусират не толкова върху конкретни ключови думи, но и синоними, и да подготвят полезно за потребителите съдържание, което би покрило всякакви запитвания от спектъра.

Оптимизирайте сайта си за Google Shopping

Ако брандът ви е наистина много известен, можете да игнорирате Google Shopping. Ако, обаче, не е, подгответе се за Google Shopping. Защо? Защото повечето потребители достигат сайта ви чрез търсене в Google – органично или платено. Отделно, това е доста мощен SEO инструмент за онлайн магазините. Добавянето на платформата ви за онлайн търговия в Google Shopping ще ви помогне да създадете добър листинг от продукти, който ще ви помогне да излизате в челото на резултатите от търсене. За целта е необходимо да се регистрирате в Google Merchant Centre. Попълнете регистрационната форма за реклама и можете да използвате и този канал.

Фокусирайте се върху повтарящи се и персонализирани поръчки

Можете предварително да планирате повтарящи се поръчки, така че клиентите никога да не изчерпват запасите си. Например, Amazon и Walmart се възползват максимално от тази система. Освен това, помислете да предлагате персонализирани продукти според индивидуалните предпочитания. Няколко онлайн магазина се възползват от интерактивно съдържание като викторини и анкети, за да научат индивидуалните вкусове и предпочитания.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.