„Нова Броудкастинг Груп“ АД придобива едноличен контрол върху „Нет Инфо“ АД

TV-

„Нова Броудкастинг Груп“ АД иска да придобие едноличен контрол върху „Нет Инфо“ АД, вижда се от съобщение за производство, публикувано на сайта на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).

Операцията вероятно има връзка с придобиването на Нова телевизия от чешката PPF.

„Нова Броудкастинг Груп“ АД участва на пазара на телевизионно разпространение и телевизионна реклама, както и на пазара на придобиване и разпространение на телевизионно съдържание, като доколкото предоставя рекламни услуги на собствените си интернет сайтове участва и на пазара на онлайн (интернет) реклама, посочва се в съобщението.

„Нет Инфо“ АД заедно с контролираните от него дружества предоставя разнообразни дигитални медийни продукти и услуги. Дружеството осъществяват дейност на пазара на онлайн (интернет) реклама и цифрови творчески решения, като част от дружествата от групата осъществяват дейност на странични за основната дейност пазари, като пазара на групово пазаруване, пазара на продажба на стоки на дребно, пазарите на кредитни и застрахователни продукти и др.

Очаква се нотифицираната концентрация да окаже въздействие върху националния пазар на онлайн (Интернет) реклама, казва се още в съобщението.

Досега двете компании оперираха самостоятелно, макар че „Нова“ придоби „Нет инфо“ преди няколко години.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.