Как малкият и среден бизнес да "рециклира" ефективно маркетинговото си съдържание?

documents-4-Pixabay

За малкия и среден бизнес е истинско предизвикателство да излезе с нови маркетингови концепции. Използването по нов начин на съществуващото съдържание е надежден метод за привличане на текущ трафик към вашия сайт и прост начин да разширите посланието си без да инвестирате много повече време или усилия. Това е важно, защото собствениците на дребен бизнес обикновено са заети с всичко – от продажбите, през маркетинга, до управлението.

С "рециклиране" на съдържанието ще достигнете до повече потенциални клиенти, като го публикувате в различни сайтове и социални медии. Така вашият сайт ще получи SEO тласък чрез новите връзки, които ще създадете, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Като използвате максимално съдържанието си, ще подсилите вашето послание, ще увеличите авторитета и надеждността си, защото ще позиционирате марката си като експерт. Изданието предлага няколко добри практики, които собствениците на малък и среден бизнес могат да приложат, за да пренаредят маркетинговото си съдържание, за да си осигурят по-голям уеб трафик, да демонстрират познания в бранша и в крайна сметка да увеличат продажбите.

Синдикирайте публикациите в блога

Мрежите за синдикиране на съдържание ви позволяват да предоставяте блог постовете си пред хора, които четат други свързани публикации. Платените услуги като Outbrain и ARC ще представят вашите публикации като „препоръчително четене“ в техните блогови мрежи, а сайтове като Business2Community и Medium ще синдикират вашите публикации безплатно, което е добър вариант за малкия и среден бизнес.

Използвайте откъси за публикации в социалните медии

Ако сте използвали социални медии за привличане на трафик към вашия бизнес, винаги ще ви е необходимо последователно съдържание. Пренасочете публикациите в блога си, като публикувате откъси в к аналите си в социалните мрежи. Извадете най-доброто изречение или две от публикация, комбинирайте го с подходящо изображение и го публикувайте в социалните медии.

Променете носителя на съдържанието

Маркетинговото съдържание може да приеме много форми, така че защо да ограничавате ценната си информация само до една? Ето няколко бързи идеи как да промените формата на маркетинговото си съдържание:

- пренасочете блок пост в инфографика

- пренасочете серия от блог публикации в имейл бюлетин

- Превърнете презентация в PDF и я публикувайте като лийд за безплатно сваляне

- създайте подкаст от ценни публикации в блога си

- създайте пост от типа „Как да“, като запишете видео с помощта на програма, записваща екрана на компютъра ви, и публикувайте в YouTube.

Има и още възможности, за които можете да се сетите и сами.

Актуализирайте публикациите в блога

За да актуализирате публикация, трябва да направите малко повече от подмяна на някои думи. Актуализирайте данни, сложете нови секции, нови изображения, свържете някои публикации като поредица, така че читателите ви да се прехвърлят през тях.

Напишете казус въз основа на публикация

Използвайте темата на стара публикация в блога и напишете казус. Пишете за проблемите, които вашите клиенти са срещнали, и как са ги решили с вашите продукти или услуги. Публикувайте казуса и го свържете със старата публикация. Клиентите – и лоялните, и потенциалните, обичат казусите, защото те им разказват история, а с историите хората си представят как могат да решат проблема си с вашите продукти.

Дайте възможност за гост автори

Публикациите на гост автори от свързани сайтове са добра идея за вашия малък и среден бизнес, тъй като увеличават трафика, демонстрират вашата експертиза и ви утвърждават като авторитет. Станете и вие гост автор, като можете да използвате стара публикация за вдъхновение.

Транскрибирайте видеото

Видеоклиповете са прекрасни източници за пренастройване на съдържание. Най-простият начин е да транскрибирате видеото.

Пренареждането на съдържанието е начин за МСП да пести време и без големи усилия да създавате ново съдържание. Изберете начина, който работи най-добре за вас, и започнете да пренастройвате съдържанието си.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.