Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | April 3, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Шест маркетингови канала, които да приоритизирате през 2020 г. – II част

Шест маркетингови канала, които да приоритизирате през 2020 г. – II част

Независимо дали имате 100 долара месечен бюджет за реклама, или 100 000 долара, искате да получите най-доброто за парите си. Също толкова важно е, че искате да извлечете максимума от времето, което инвестирате в маркетинговите си кампании. В крайна сметка максималната възвръщаемост на инвестициите винаги е целта на всяка кампания.

Изборът на правилните маркетингови канали ще ви помогне да получите тази възвръщаемост, пише онлайн изданието disruptiveadvertising.com.

Как обаче да разберете кои маркетингови канали са най-подходящите, за да получите най-висока възвръщаемост за разходите си за реклама и отделеното време? В маркетинга се случват толкова много промени и е трудно да разбереш кои платформи ще работят най-добре за теб.

Ако не сте сигурни откъде да започнете, изданието обобщава шест основни канала, върху които да се съсредоточите, и някои най-добри практики как да извлечете максимума от тях.

Първа част на материала можете да си припомните тук

Вашият уебсайт

Някои фирми не мислят за уебсайта си като маркетингов канал, но в действителност той може да е най-важният. На сайта ви идват потребителите, когато се интересуват да научат повече за вашия бизнес и са склонни на покупка. Ако те не получат бързо информацията, която ги интересува, няма да останат и да направят реализация.

Вашият сайт трябва да прави добро първо впечатление и ясно да представя вашия бизнес, марка, продукти и услуги по желания от вас начин. Има няколко неща, които трябва да направите, за да увеличите ефективността му.

-Проведете одит на сайта, за да оцените SEO ефективността. Така ще поправите допуснати грешки, включително проблеми с обвързаността.

-Тествайте вашия интерфейс. Помолете няколко души, на които имате доверие, да проверят вашия сайт и да ви кажат дали могат бързо и лесно да намерят ключова информация и страници. Ако не успяват, значи е време за промяна.

-Използвайте данните от Analytics. Забелязвате отпадане от фунията ви за продажби на определени места? Вижте къде се случва това, за да прецените защо не работи и да отстраните нередностите.

Маркетинг със съдържание и SEO

Това е нещо като спестовна сметка. С течение на времето тази инвестиция става все по-ценна, тъй като хората постоянно търсят информация. Така съдържанието ви може да ви осигури ценни възможности за изграждане на взаимоотношения и евентуални продажби.

Маркетингът със съдържание демонстрира авторитет и опит, като същевременно ви помага да достигнете до клиенти на различни етапи от фунията за продажби и да обхващате все повече и повече ключови думи при търсенията.

Този вид маркетинг обаче трябва да е висококачествен, за да се получат тези резултати. то как можете да извлечете максимума от това:

-Уверете се, че вашето съдържание е въздействащо и полезно. Включете графики и други визуални материали. Използвайте инструкции стъпка по стъпка и други подобни похвати.

-Пишете стратегически. Използвайте съдържанието си, за да постигнете нещо, вместо просто да пишете публикации, за да има нещо на сайта. Изследвайте ключовите думи и знанията на аудиторията, за да оформите темите. Включете призив към действие в текста, за да приканите хората да научат повече за услугите ви.

-Активно разпространявайте публикациите си в няколко канала. Използвайте социални медии, добавете бутони за споделяне към публикациите, канете гост автори, станете и вие гост автори.

Маркетинг от уста на уста

Маркетингът от уста на уста винаги е бил и ще бъде един от най-ефективните канали. Ако продавач ви препоръча новият умен часовник, едва ли ще обърнете внимание, но ако ваш близък сподели за функционалностите му и как го носи всеки ден, тогава ще се вслушате.

Има два основни метода за насърчаване на маркетинга от уста на уста – програми за препращане и мотивиращи онлайн отзиви за различни платформи онлайн, включително Google, LinkedIn и Yelp. Можете да предложите на клиентите стимул като отстъпка или кредит за покупка всеки път, когато някой от техните реферали купи от вас. Свържете се с потребителите, които са купили от вас, и ги попитайте какво мислят и дали няма да имат нищо против да оставят отзив. Показвайте отзивите, така повече хора ще видят препоръките.

Изводът е, че онлайн присъствието е по-важно от всякога. Омниченъл продажбите стават все по-видни, всичките платформи са свързани с нишки, подобни на паяжина, не стоят в изолация. Затова е важно да сте последователни, когато популаризирате марката си в отделните канали, в които решите да се включите.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.