Шест маркетингови канала, които да приоритизирате през 2020 г.

global-social-network-icon

Независимо дали имате 100 долара месечен бюджет за реклама, или 100 000 долара, искате да получите най-доброто за парите си. Също толкова важно е, че искате да извлечете максимума от времето, което инвестирате в маркетинговите си кампании. В крайна сметка максималната възвръщаемост на инвестициите винаги е целта на всяка кампания.

Изборът на правилните маркетингови канали ще ви помогне да получите тази възвръщаемост, пише онлайн изданието disruptiveadvertising.com.

Как обаче да разберете кои маркетингови канали са най-подходящите, за да получите най-висока възвръщаемост за разходите си за реклама и отделеното време? В маркетинга се случват толкова много промени и е трудно да разбереш кои платформи ще работят най-добре за теб.

Ако не сте сигурни откъде да започнете, изданието обобщава шест основни канала, върху които да се съсредоточите, и някои най-добри практики как да извлечете максимума от тях.

Pay-Per-Click маркетинг

Що се отнася до маркетинговите канали, рекламата, при която плащате за клик (pay-per-click или PPC), все още е непобедима, особено и с разнообразните опции, които сега са достъпни. Две са доминиращите платформи за РРС реклама - Google Ads и Facebook/Instagram Ads. Рекламите в мрежата за търсене ще ви помогнат да се свържете с потребители, които търсят продукти или услуги като вашите.

Същевременно дисплейните реклами на Google и платените социални реклами на Facebook ще ви позволят да създавате търсене и да представяте услугите си на клиенти, които може да не търсят или дори знаят, че съществувате, т.е. да повишавате осведомеността за своята марка.

Социални медии

В момента социалните медии са голям играч в света на маркетинга. Клиентите активно търсят марки, които харесват или от които се интересуват. Все повече потребители се насочват към социалните медии, за да проучат или да вземат решения за покупка.

Социалните медии предлагат ценни възможности за изграждане на общност, които наистина няма да намерите никъде другаде. Независимо дали просто споделяте задкулисно съдържание на личната си страница, или създавате група, включваща вашия бизнес, трябва да използвате социалните медии за всичко, което си струва. Ето и най-важното, което да знаете за маркетинга в социалните медии:

-Съсредоточете се върху отношенията, а не върху продажбите. Ако хората искаха да купуват, те ще се насочат към сайта ви. Вместо това клиентите идват да ви опознаят. Не взаимодействайте със своите последователи прекалено ентусиазирано и не се отнасяйте с тях, сякаш те са нищо повече от отворен портфейл.

-Помислете за прозрачността. Можете да останете професионалисти и като показвате нещата „зад кадър“. Справете се с отрицателните коментари по положителен начин. Хората ще забележат това и ще ви се доверят.

-Изберете правилните платформи. Постоянното публикуване е трудно, особено ако присъствате навсякъде. Изберете тези платформи, където е вашата аудитория и от които бизнесът ви може максимално да се възползва. След това можете да мислите и за мащаби.

Имейл маркетинг

Имейл маркетингът е най-добрият метод за маркетинг с директен отговор. Потребителите са избрали да получават информация от вас, така че са по-склонни да отговарят на съобщенията, за да научат за най-новите продукти, продажбите и как да се възползват от тях.

Направете мейлите възможно най-персонализирани. Използвайте комбинация от задействани автоматични реакции и практики за сегментиране, за да направите имейлите възможно най-непосредствени. Това увеличава шанса за незабавна конверсия.

Нека мейлите са кратки. Да сте кратки, точни и ясни е най-добрият ви приятел за всякакъв тип копирайтинг изобщо. Имейлът трябва да бъде лесен за четене и лесен за сканиране, с голям призив към действие. Трябва да дадете причина на потребителите да кликат. Предложете им стойност, подбуждайте към спешност или и двете, за да увеличите кликванията.

Очаквайте продължението на материала скоро!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.