Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | May 25, 2019

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

„Белла България“ ще изпълнява инвестиционна програма за 15 млн. лева през 2019 г.

„Белла България“ ще изпълнява инвестиционна програма за 15 млн. лева през 2019 г.
Miglena Ivanova

„Белла България“ стартира 2019 г. с мащабна инвестиционна програма в направленията производство, съхранение и експорт на храни. Компанията влага над 15 млн.лв. във внедряването на модерни автоматизирани линии и системи за контрол на качеството, изграждането на нови складове в страната и нов търговски филиал в Сърбия.

Пpoeĸтите ще бъдат изпълнени дo ĸpaя нa гoдинaта, съобщават от компанията.

През декември целият цикъл на производството на тестените продукти на „Белла“ (точени кори, бутер тесто и готови баници с различни размери и пълнежи) ще бъде напълно автоматизиран и ще се извършва по най-високите международни технологични стандарти, свеждащи фактора човешка грешка до мимимум.

В избора си „Белла България“ се доверява на водещите международни компании, които предлагат най-модерните технологични решения за прилагане на стандартите за качество и безопасност на производствените процеси и на актуалните изисквания за енергийна ефективност.

Производството използва технология от най-висок клас без влагане на консерванти и най-съвременните методи за опаковане и материали с бариерни свойства, които позволяват запазването на качествата на продуктите за по-дълъг период, предпазването им от влиянието на околната среда, както и транспортирането им в охладен вид на дълги разстояния. Планираните внедрявания са свързани с процесите на навиване на продуктите, с което производственият цикъл ще бъде напълно автоматизиран.

Автоматизацията е в основата и на оперирането и на двете нови складови бази, които ще са ключови логистични центрове.

През 2019 г. „Белла България“ стартира и развитието на партньорска мрежа с български производители на висококачествени месни суровини с цел пълно обезпечаване на нуждите на месопреработвателната си дейност.

През 2019 г. „Белла България“ разширява и присъствието си на пазарите в Югоизточна Европа и изгражда собствена търговска структура в Сърбия. Това е третото външнотърговско представителство на българската хранителна компания на територията на Балканите след Румъния (2007) и Гърция (2012).

„Белла България“ стъпва на пазара в западната ни съседка с пълното си портфолио от продукти, които ще се предлагат в големите търговски вериги.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.