Как да създавате привлекателно съдържание в Instagram - II част

global-social-network-icon

С правилната подготовка лесно ще се научите за създавате висококачествено съдържание за Instagram. Процесът включва изследване на съдържанието, което предпочитате, избор на подходяща ниша, разработване на бранд, автоматизиране на това, което можете да автоматизирате.

Най-хубавото е, че можете да създавате страхотно Instagram съдържание безплатно, с помощта на смартфон, пише онлайн изданието fitsmallbusiness.com.

Изданието предлага няколко стъпки, които да изпълните, за да създавате вълнуващо съдържание.

Първа част на съветите можете да видите тук.

Използвайте шаблони за последователност на сторитата

Шаблонът е предварително направено оформление, което можете да използвате като основа за вашите Instagram истории. Това ви позволява да създавате изображения с единен вид без да започвате от нулата с всяко качване. Тези шаблони също могат да спестят значително време в процеса на създаване на съдържание. Можете да закупите шаблони или да направите свои собствени, като използвате Canva или PicMonkey, или друго приложение.

Публикувайте привлекателни изображения и видео

Съдържанието, което създавате в Instagram, се нуждае от визуална привлекателност. Можете да постигнете това, като се придържате към определено настроение или цветова схема в цялото си съдържание. Като създавате разпознаваема марка чрез настроения, шрифтове и цветове, е по-лесно да отличите вашето съдържание и то ще стане разпознаваемо. Ако не сте много добри с фотографията или видеографията, можете да използвате сток изображения.

Ангажирайте се с други потребители на Instagram

Смисълът да бъдете в социалните медии е да бъдете социални, а алгоритъмът на Instagram санкционира потребителите, които не взаимодействат с други хора в платформата. Ако публикувате само в социалните медии, но не отговаряте на коментари, не коментирате и харесвате публикациите на други потребители, алгоритъмът няма да показва съдържанието ви на други потребители.

Отговаряйте на всички коментари на вашите публикации. Дори ако някой публикува само емоджи, отговорете му. Това осигурява допълнителна ангажираност на вашите публикации, тъй като по-вероятно е потребител да коментира, ако види, че отговаряте на всеки коментар. Нека коментарите под публикации на други потребители да са обмислени, така ще се знае, че сте истински човек, а не бот. Ако потребител ви следва и неговото съдържание ви допада, последвайте го и вие. Не е нужно да следвате всички - само потребителите, с които резонирате. Свържете се с друго потребителско съдържание точно преди и след като публикувате собствено съдържание. Алгоритъмът на Instagram ще ви подкрепи по този начин.

Как да пишете и планирате съдържание за Instagram

Не е нужно всеки път, , когато публикувате съдържание в Instagram, да откривате колелото. Някои от най-популярните акаунти „рециклират“ съдържание, което е получило множество ангажирания. Добре е да направите някои редакции, но много потребители изобщо не го правят. Ако публикувате редовно и повече, много е вероятно едни и същи потребители да не го видят.

За да направите този процес наистина лесен, можете да използвате различни инструменти за планиране. Всеки от тях ви дава визуален календар, за да видите какво съдържание е публикувано и кога.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.