INSIDE-OUT: Как се изгражда работодателска марка?

%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0_ek10sy

Повече от 30 мениджъри от 15 компании в индустриалната зона на гр. Пловдив посетиха дискусионния форум „Работодателската марка INSIDE-OUT“, който се проведе на 9 юли в града. Сп. Enterprise беше медиен партньор на събитието.

Новостите и тенденциите в тази бързоразвиваща се комуникационна сфера представиха Катя Димитрова, управляващ партньор на пиар агенция InterImage, Елисавета Търпанова, управляващ директор на рекламна агенция Interpartners, и Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger.

От Светлозар Петрол посетителите разбраха какво означава ангажираност на служителите, колко важна е тя, когато компанията иска да се позиционира като желан работодател на пазара на труда, и какъв е инструментариумът за постигането й.

Катя Димитрова насочи вниманието към същинския процес по изграждане на работодателска марка. Мениджърите от региона на Пловдив се запознаха с процесите вътре и извън компаниите, които следва да протекат, с тяхната продължителност и нужните инструменти, с които да приложат стратегията си. Целите на този тип стратегия обхващат постигане на силна разпознаваемост на корпоративната марка, оптимизиране на дейността на компаниите вътре сред служителите, а също и навън – към външните целеви публики. Силен акцент бе поставен и върху начините за измерване на резултатите след провеждане на комуникационна кампания за работодателска марка.

Елисавета Търпанова обясни на гостите каква е медийната среда у нас и как работодателската марка може да се позиционира при правилен подбор спрямо профила на медиите. Чрез интерактивни примери мениджърите от региона научиха как могат да превърнат медиите в своеобразни посланици на „човешкото лице“ на марката им, с което да постигат заложените рекламни или пиар цели.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.