Guerrilla Marketing. Кой е ключът към избора на точната медиа?

gm

Някои медии са ябълки, a други - портокали. Това, което работи в една медия може да не работи в друга. Guerrillas притежават интуицията за силата на всяка една медия. Те се осланят на силните страни в използването на дадена медия за да извлекат нейните най-големи преимущества. Ето какво знаят те за силата на медията:

  • Силата на вестниците са новините. Маркетингът, който е пълен с новини се забелязва защото новините са на преден план в съзнанието на читателите.
  • Силата на списанията е доверието, правдоподобността. Читателите несъзнателно придават същата правдоподобност на рекламодателя, която те асоциират със списанието.
  • Силата на радиото е интимността. Обикновено радиото е ситуация едно към едно, която позволява интимна близост между слушателя и водещия.
  • Силата на директната поща е неотложността. Офертите, които са валидни до определена дата и могат да изтекат преди получателят да реагира често ги мотивира да действат сега.
  • Силата на телемаркетингът е близостта. Много малко медии Ви позволяват установите контакт в ситуация “дай и вземи” толкова изкусно колкото телефонът.
  • Силата на брошурите е във възможността да предоставят детайли. Много малко медии Ви предоставят времето и пространството за развитие на Вашите ползи така както една брошура.
  • Силата на малките обяви е в информацията. Никой не чете малките обяви с изключение на тези читатели, които търсят данни.
  • Силата на Жълти страници е в повече информация. Тук, потенциалните клиенти получават поглед върху цялата конкурентна ситуация и могат да сравняват.
  • Силата на телевизията е във възможността да демонстрира. Никоя друга медия не Ви предоставя възможността да показвате Вашия продукт или услуга в действие с ползите, които те предлагат. Телевизията все още е неопровержимия шампион в тежката категория на маркетинга.
  • Силата на Интернет е интерактивността. Вие можете да привлечете вниманието на хората, да ги информирате, да отговаряте на техните въпроси, да вземете техните поръчки и да поддържате диалог с тях.
  • Силата на табелите са импулсивните реакции. Табелите и знаците мотивират хората да купуват, когато те са си наумили да купуват. Табелите и знаците натискат спусъка на импулса и / или напомнят на хората за другия Ви маркетинг.
  • Силата на флайърите (листовките) е в икономичността. Те могат да бъдат създадени, произведени и разпространени за много малко пари и дори могат да Ви донесат мигновени резултати.
  • Силата на билбордовете е в напомнянето. Те рядко извършват цялата работа по продажбите, но са велики в активирането на паметта на хората за Вашите останали усилия.

Честита Баба Марта! Здраве и радост пожелавам на вас и вашите близки!

Автор: Жанет Найденова

Материалът е публикуван първоначално на http://jnnmarketing.blogspot.com/

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.