Как да избегнете някои грешки при рекламиране в дисплейната мрежа на Google?

app_sphere_chrome_sync

Независимо в коя индустрия се намирате или колко голям бюджет имате, има някои стандартни правила, които спазвате, когато провеждате кампания в дисплейната мрежа на Google Ads. Начинът, по който подхождаме към нашите стратегии, трябва да бъде уникален за всяка цел, която искаме да постигнем.

Онлайн изданието business2community.com обобщава шестте най-често срещани грешки в дисплейната мрежа на Google и дава съвети как могат да бъдат избегнати.

Комбиниране на вашите дисплейни кампании с кампаниите за търсене

Ако вярвате в маркетинга до върха на фунията и искате незабавно да стартирате дисплейни кампании в профила си в Google Ads, не забравяйте да ги отделите от кампаниите за търсене.

Когато създавате чисто нова кампания в Google Ads, Google автоматично ще избере вашите кампании за търсене да се появят и в дисплейната мрежа, за да помогне за разширяване на обхвата. Тази опция може и да е удобство за по-малки фирми, които нямат време да управляват много кампании, или пък за маркетолозите, които не знаят какво правят.

Помислете обаче за намерението на потребителя. Хората, които търсят конкретни заявки, показват много по-дълбоко намерение, отколкото някой, който вижда реклама на случаен уебсайт. Ще видите забележимо различни CTR, CPC, конверсии и СРА в тези две мрежи, затова ги отделяйте всеки път. Използването на по-дълбоки фунии ще се нуждае от различни стратегии за разширяването на обхвата ви до нови аудитории.

Включване на ремаркетинг аудитории във вашите кампании за информиране

Съобщението, което поставяте пред някой, който вече е взаимодействал с вашата марка, трябва да е различно от съобщението, което трябва да вижда нов потребител. С ремаркетинга най-вероятно искате да бъдете малко по-агресивни със съобщението си за продажби, за да насърчите потребителя да извърши конкретно действие. Затова е важно да сегментирате аудиторията си в отделни кампании.

Обикновено аудиторията от нови потребители и от потребители, вече запознати с вашия бранд, се представят напълно различно. Тъй като бюджетите се контролират на ниво кампания, така ефективността също се контролира много по-добре, както и рекламните послания, целевите страници и отделните бизнес цели.

Не се използват правилните изключения

Когато създавате дисплейната си кампания (или ако актуализирате настройките на текущата си кампания), можете да зададете изключения. Това ще помогне на рекламодателите да поддържат показваните си реклами със съдържание, което е най-подходящо за марката и желаната целева аудитория.

Очаквайте скоро втора част на материала!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.