Как да избегнете някои грешки при рекламиране в дисплейната мрежа на Google? II част

google-2

Независимо в коя индустрия се намирате или колко голям бюджет имате, има някои стандартни правила, които спазвате, когато провеждате кампания в дисплейната мрежа на Google Ads. Начинът, по който подхождаме към нашите стратегии, трябва да бъде уникален за всяка цел, която искаме да постигнем.

Онлайн изданието business2community.com обобщава шестте най-често срещани грешки в дисплейната мрежа на Google и дава съвети как могат да бъдат избегнати.

Първа част от материала можете да прочетете тук

Премахване на отчетите за разположението на рекламите

Настройте последователен график, за да преглеждате къде се показват рекламите ви, ако не използвате насочване по разположение. Когато влезете в отчета, рекламодателите могат да избират да преглеждат тази опция – къде се показват рекламите. Оттам имате възможност да изключвате разположения, да въвеждате изключения и т.н.

Връщайте се към тези отчети по-често, за да видите как се е променила ефективността на разположенията от последните ви оптимизации.

Самодоволно използвате опциите за насочване

Много компании използват едни и същи опции за насочване за дълги периоди от време без изобщо да тестват нещо различно. Дори ако намерите основни опции за насочване в Google Ads, които постоянно работят за вашите цели, все пак можете да положите усилия да опитате да се справите по-добре. Инструментите дават множество различни идеи за тестване, например персонализирани аудитории, както и да получите допълнителен бонус - показване на списък с препоръчани ключови думи, които можем да изберем да добавим към аудиториите си.

Когато проучвате аудитории, които да добавите към рекламните си групи, може би Google вече е съставил списък с автоматично създадени персонализирани аудитории за намерения, които да тествате. Тези аудитории могат да бъдат изградени от списъците ви за ремаркетинг, кампаниите в мрежата за търсене, съдържанието на уебсайта, поведението на потребителите и други. Автоматично създадените аудитории често работят добре, особено ако сте се изчерпали откъм идеи.

Не оставайте обаче самодоволни. Продължете да тествате нови аудитории, за да достигнете до целевите си клиенти.

Не превключвате колоните си в Google Ads

Можете да получите множество директни реализации от вашите дисплейни кампании, ако намерите правилната комбинация от насочване и ангажиране по отношение на рекламно послание. Много отрасли обаче няма да видят директни реализации от дисплейните си кампании. Това се случва по няколко причини, но някои примери включват много дълги цикли на продажби или артикули с висока цена.

Само защото потребителите не преобразуват, след като веднъж видят дисплейните ви реклами, не означава, че дисплейните ви реклами не работят. Превключете колоните си в Google Ads, за да видите дали в крайна сметка потребителите преобразуват. View-through преобразуванията се отчитат, ако се появи импресия върху дисплейната реклама, потребителят не взаимодейства с нея, но конвертира по-късно по пътя надолу през маркетинговата ви фуния.

Преобразуванията на различни устройства се случват, когато потребителят взаимодейства с реклама на едно устройство, но преобразува по-късно чрез друго устройство или в друго браузър.

Вашите дисплейни реклами биха могли да имат много по-голямо въздействие, отколкото осъзнавате. Така че, ако вашите показатели за успех разчитат само на директни реализации, най-вероятно пропускате цялата история. Повечето хора не виждат рекламите еднократно, не кликат и не купуват директно.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.