Facebook е мобилното приложение, което знае най-много за своите потребители

Facebook-Reuters

Facebook е мобилното приложение в света, което събира най-много лични данни за потребителите, а социалната мрежа знае най-много за потребителите си, показват данни на компанията Clario.

Тя е направила класация на популярни мобилни приложения според количеството лични данни, които те събират, за да предоставят по-персонализирана реклама на потребителите.

На второ място е Instagram, на трето – Tinder, а на четвърто и пето – съответно Grindr и Uber.

В топ 10 попадат още Strava, Tesco, Spotify, MyFitnessPall и Jet2.

В списъка попадат още Netflix, Lidl Plus, Ryanair, Ikea, PayPall, Whatsapp и други.

Анализираните данни не ключват „бисквитките“, а само реалната информация, която приложенията искат от потребителите.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.