Как бизнесът да се възползва от групите във Facebook?

facebook

Групите във Facebook са онлайн общности, които дават на потребителите на социалната мрежа платформа за общуване чрез споделен интерес. Фирмите могат да използват групи, за да генерират информираност и да повишат лоялността към брандовете им, като изграждат общност от ангажирани потребители.

Групите във Facebook са най-подходящи за фирми, чиято целева аудитория се концентрира около определен интерес, тема или кауза, пише онлайн изданието fitsmallbusiness.com.

Групите са добър начин за генериране на информираност, но той трябва да се използва в допълнение към други дългосрочни стратегии, като например уебсайт, оптимизиран за търсене.

Групите във Facebook предоставят на предприятията начин да се свържат с целевата си аудитория, като същевременно дават на членовете на тази аудитория възможност да се свързват помежду си.

Общност, интереси, група

Ако създадете нова група, има начини за нейното популяризиране, за да привлечете нови членове. Това е забавната част, в която вие, като администратор на групата, подбуждате към разговори и взаимодействие между вашата общност. Не забравяйте, че групите помагат да се изгради информираност и да се насърчават отношенията чрез общността, но те не трябва да се използват като канал за продажби, така че дръжте фокуса върху групата, а не върху вашия бизнес.

Групите във Facebook са най-подходящи за онези, които имат активна аудитория в социалните медии и чийто бизнес се фокусира около определена тема или специален интерес. Това може да бъде почти всеки тип бизнес – например модните брандове могат да използват групите за стил и тенденции.

Групите във Facebook са най-подходящи за фирми, чиято целева аудитория споделя житейски събития (например сватби, рождени дни, родителство и т.н.), специални интереси (от фен клубове, през реставратори на ретро коли, до собственици на ресторанти) или общи интереси (от значение за широк кръг хора като интериорен дизайн, крафт пивоварство, фитнес или фотография).

Преди да решите да създадете Facebook група за бизнес, помислете как вашите предложения и целевата аудитория се вписват по отношение на социалното взаимодействие. Групата във Facebook в крайна сметка свързва хората по тема или интерес.

Ползи от групите във Facebook

Основните предимства от ползването на Facebook групи за бизнеса включват изграждане на информираност чрез активни и ангажирани социални общности, насърчаване на взаимоотношенията за изграждане на лоялност, поддържане на вниманието, получаване на полезна обратна връзка и обявяване на ексклузивни оферти.

Използвайки група във Facebook за изграждане на общност, предприятията могат да повишат информираността за марката и да обединят целева аудитория. Групите служат като друга точка на допир за бизнеса, за да поддържа интереса на публиката. Това помага за увеличаване на продажбите, тъй като потребителите са по-склонни да купуват от марки и фирми, с които са запознати.

Фирмите, освен това, могат да събират данни и обратна връзка по различни начини, включително анкети, модериране на съдържание и използване на Facebook Group Insights, за да научите повече за това как членовете участват и взаимодействат с вашата група.

Facebook групи и продажби

Гледайте на Facebook групите като нещо различно от чисто маркетингово средство. Целта е да предоставим на хората съдържание, с което наистина искат да общуват - а не само съдържанието на нашия бизнес. Така създавате истински ангажимент, а по този начин хората стават наистина възприемчиви и ще четат и съдържанието на вашата компания.

Никой няма да иска да се присъедини към вашата Facebook група или да остане там, ако усещат, че не ви е грижа за хората. Хората обичат да бъдат видени и чути. Така че, не забравяйте да харесвате и да отговаряте на коментари, така че членовете на вашата група да се чувстват оценени. Взаимодействието с членовете на вашата група ще ви помогне да изградите по-силни отношения с тях и ще увеличи ангажираността.

Фирмите, които ползват групи във Facebook, трябва да публикуват истинско съдържание. Прекалено рекламните материали отблъскват потребителите на социалните медии.

Разширете групата си с помощта на имейл маркетинг. Използвайте споделено органично съдържание, за да спомогнете за повишаване на информираността на групата в опит да увеличите размера на аудиторията.

Присъединете се към други групи, но не за да продавате директно, а за да участвате в разговори, да споделяте съдържание и да допринасяте като експерт, така че да изградите автентичност на бранда си. Присъединяването към групи в социалните медии е чудесен начин да общувате с хора, които знаете, че се интересуват от едни и същи теми.

Facebook групите са чудесен начин за реализиране на бизнес, като предлагат ексклузивност и насочено съдържание. Поддържайте ангажираността във вашата Facebook група, като планирате списък с редовни дейности, с които членовете могат рутинно да се ангажират.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.