Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | December 14, 2019

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Digital Transformation Summit – добрите практики в дигиталната трансформация на бизнеса

Digital Transformation Summit – добрите практики в дигиталната трансформация на бизнеса

На 28 ноември 2011 г. в Интерпред – СТЦ София се проведе Digital Transformation Summit – форум за добрите практики и изискванията към дигиталната трансформация на бизнеса, организиран от сп. Enterprise. Водещи експерти дискутираха мерките, които бизнесът трябва да предприеме, за да постигне устойчиво дигитално присъствие, както и основните услуги и рекламни формати, от които да се възползва, за да се популяризира, да подобри обслужването и да създаде уникално потребителско преживяване, да оптимизира бизнес процесите, да повиши ефективността на работатата, да създаде и да подобри продуктите и услугите, които предлага, като въведе иновации.

Марио Пешев, главен изпълнителен директор на DevriX, представи тенденциите в развитието на платформата WordPress и плъгина WooCommerce. Платформата е водещият пазарен играч и е най-популярната за създаване на сайтове и блогове. Планира се тя да бъде опростена така, че лесно и бързо хора без технически познания да могат да създават и редактират съдържание, включително и на множество езици, обясни той.

Подобно развитие ще претърпи и WooCommerce, особено предвид сключеното партньорство с GoDaddy. С това вече има два хостинг провайдъра, които предоставят профилирани услуги специално за платформата, посочи Марио Пешев.

Стоян Атипов, мениджър разработване на продукти и дигитална трансформация, Festo, говори за иновациите в производството на продукти. Продукт се прави с хора – някой трябва да го измисли, някой трябва да го направи, някой трябва да го достави, трябва да се познават и спазват съответните регулации, да се организира производството, посочи той.

Стоян Атипов представи манифеста за Agile като стандарт за работа, който отдавна е надхвърлил границите на ИТ сектора, за който първоначално е създаден.

Димитър Денев, мениджър бизнес развитие, Дигитална агенция Seomax, представи тенденциите в дигиталния маркетинг за 2020 г. Потребителите все повече споделят видео, гледат видео, предпочитат да гледат видео, вместо да четат, видеото е фактор и за SEO оптимизацията, което го прави все по-успешен и предпочитан формат, посочи той.

Димитър Денев говори и за инфлуенс маркетинга като водеща тенденция, както и за спецификите при настройката на кампании във Facebook и Google Ads.

Николай Йоргов, основател и управляващ директор, Stellary Agency, представи примери и добри практики за работещи криейтиви като част от маркетинговата стратегия. Той посочи кои са петте неща, които трябва да знаем преди да направим маркетинговата си стратегия: да познаваме аудиторията и клиентите си, дапознавате онлайн каналите за комуникация и как работи всеки от тях, да се подготвите, че всичко се променя по всяко време, да имате ясна цел какво искате да постигнете, да мислите дългосрочно.

Николай Йоргов напомни за концепцията за маркетинговата фуния, чиято идея е да позволим на клиента да се информира за продукта или услугата, за нас, а след това да вземе решение за покупка.

Николай Йоргов изтъкна, че персонализацията е бъдещето на маркетинга, защото продава. Хората си купуват продукти заради посланието, което изпращат, и емоциите, които пораждат, затова е важно да ги слушаме, посочи той.

Христо Топузов, Client Director Bulgaria, Dentsu Aegis Network, представи данни за навлизането, разпространението и възможностите, които предоставят гласовите асистенти. Само в САЩ гласовите асистенти са над 35 милиона, посочи той. Проникването на различните гласови асистенти се увеличава на фона на високия дял притежатели на устройства – смартфони, таблети, носими устройства и други. В САЩ оборотът на поръчките през гласови устройства достига 2 млрд. долара и прогнозите са, че ще расте бързо, подчерта Христо Топузов.

Марин Агандеров, управляващ партньор, Talent Media, говори за видеомаркетинга във водещите видеоплатформи и изграждане на стратегия за реклама чрез видео. Друга гореща тенденция е социалната мрежа Tik Tok, която е предпочитана от най-младите, защото комбинира най-доброто от различните платформи. Вече има и примери за успешни рекламни кампании в Tik Tok чрез канали на инфлуенсъри, каза Марин Агандеров.

Добромира Маринчева, управляващ партньор, 2D Influence, представи данни и практика в сферата на инфлуенс маркетинга. Тя посочи, че хората избират да следват други хора, които генерират влияние, а брандовете могат да се възползват от това влияние.

Елена Петров, Brand activation, AVON, представи практиките на компанията в онлайн комуникацията с потребителите и работата с инфлуенсъри. Въпреки че продажбите на компанията са офлайн, потребителите и публиката и са в мрежата, което налага и активизиране на активностите в дигиталните канали.

Виктория Ненова, маркетинг мениджър на Serdika Center, представи опита на търговския център за достигането на над 50 хил. абонати на видеоканала му в Youtube, като таргетира младежи, които да се припознаят в мола и да отидат да пазаруват там.

В рамките на практическата част Лазар Малаков, директор продажби и маркетинг, HTTPOOL, представи възможностите на Twitter и LinkedIn за промотиране на бизнеса. Ангел Искрев, Creatiave Director, Proof., презентира защо не трябва да да говорим на всички в дигитална среда, а да канализираме усилията си в спечелването на точната публика за конкретен бизнес.

Партньори на Digital Transformation Summit: IAB Bulgaria, Knowbox, Baristo, Interpred Sofia

Дигитален маркетинг партньор: Netpeak

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.