Електронната търговия след коронавируса: А сега накъде?

online-shopping-Pixabay-2

Пандемията ни накара да се замислим какво ще е поведението при покупка след блокировките и социалното дистанциране заради пандемията и как това поведение ще повлияе на глобалната търговия на дребно.

Пандемията ще прекрои и вида на търговските улици в бъдеще на фона на принудителните мерки на правителствата за овладяване на вируса, пише онлайн изданието the-future-of-commerce.com.

Затова предприемачите трябва оттук насетне да бъдат креативни, за да осигурят бъдещето на бизнеса си, да обслужват своите клиенти, да държат непокътнати веригите си на доставки, защото купувачите напълно променят приоритетите на пазаруването.

Още идеи за развитие и оптимизация на вашия онлайн бизнес ще можете да научите по време на E-Commerce Annual Summit 2020 на 24 септември 2020 г.!

Изследване от Stackline показва, че куфари за пътувания и камери са категориите продукти, чиито продажби най-рязко се свиват в пандемията, както и дрехи. От друга страна, ръкавиците за еднократна употреба, машините за хляб и лекарствата за кашлица са сред най-продаваните. В топ 20 влизат също повечето основни храни, хигиенни продукти и генератори на електроенергия.

Това, което не се е променило в кризата, е, че водещите компании се разграничават от своите конкуренти въз основа на опита, който предоставят на своите клиенти.

Изживяването при пазаруване е уникално за всеки клиент и включва производствената верига и веригата на доставки, бек офис, обслужване, маркетинг и други аспекти от онлайн търговията.

Всички се чудеха какво всъщност означава „дигитална трансформация“. Тази криза ясно показа какво е това и как трябва да се случи.

Съсредоточавайки се върху електронната търговия, анализаторите очакват ускоряване на растежа през следващите години, който ще се ръководи главно от по-нататъшното приемане на пазаруването от мобилни устройства и свързването на все повече и повече нови допирни точки, като чатботове, гласови асистенти, умни устройства, социални медии и други.

Постоянството играе важна роля в цифровото преживяване на клиентите. Съгласуваност в начина, по който компаниите предават съобщението си чрез точки на допир, последователност в начина, по който взаимодействат, ръководят, препоръчват и накрая осъществяват сделки с клиентите, както и в начина, по който компаниите се персонализират към индивида.

Въпросът е как да достигнете своите клиенти с толкова много развиващи се взаимодействащи канали и променливи?

Въпреки че ИТ инвестиционните и архитектурни решения трябва да бъдат внимателно обмислени, в настоящото време има нужда от прилагане на тактически решения, които да ви помогнат да преминете през непосредствената криза, но те трябва да са в контекста на по-широка цифрова стратегия.

Цифровите преживявания трябва да бъдат внимателно и безпроблемно управлявани във всички точки за контакт с клиенти. Развиват се така наречените безглавни архитектури, които разкриват богата функционалност на бизнеса чрез приложения и  позволяват лесна и гъвкава интеграция с други приложения и точки на допир.

В комбинация с контекстуална персонализация и търговия в реално време всички тези решения са перфектно настроени да доставят правилното съдържание или продукт в подходящия момент до отделния купувач, независимо от допирната точка на взаимодействие с бранда ви.

Не можем да сме сигурни как ще изглеждат нашите физически пътеки за пазаруване в бъдеще, но това, което знаем, е, че електронната търговия неизбежно ще играе още по-силна роля. Вече знаем, че поведението при покупка след COVID-19 ще разчита до голяма степен на електронната търговия. Дигиталните усилия ще помогнат на предприятията да балансират риска, като ги приближат до клиентите, обслужват техните нужди и продължават да поддържат необходимото социално разстояние.

Още идеи как да оптимизирате вашия електронен магазини - E-Commerce Annual Summit 2020

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.