Четири добри практики за формиране на уникален бранд

marketing-concept

Може да имате страхотен продукт и прилични продажби, но ако наистина искате да стигнете до следващото ниво на растеж - независимо от това дали вашата компания е стартираща фирма, или бизнес за милиони, ключът е да инвестирате във вашия бранд.

Просто казано, марките надживяват продуктите. Дълго след като вкусът на тази година е заменен от иновациите за следващата година, вашата марка е това, което определя дали клиентите ще продължат да се връщат, пише онлайн изданието business.com.

Без значение каква е вашата индустрия, крайните потребители искат да знаят с какво се отличавате като компания, бързо ви разпознават като марка, на която имат доверие, и виждат, че внасяте стойност с конкретните предимства на вашия продукт.

Изданието изтъква четири добри практики за стимулиране развитието на бранда.

Бъдете релевантни

Изследванията показват, че почти девет от всеки 10 потребители остават лоялни към марките, които споделят техните ценности. Това означава, че колкото повече можете да демонстрирате, че вашите основни ценности са в съответствие с тези на целевата ви аудитория, толкова повече можете да разчитате, че те ще използват вашите продукти.

Първата стъпка е да получите яснота относно това, което хората вече харесват или не харесват във вашата компания и нейните предложения чрез целеви пазарни проучвания, включително фокус групи и директни интервюта с хора. Възможно е да има нужда от промяна на опаковката или да започнете да съобщавате за стъпките, които предприемате, за да бъдете устойчиви.

През последните години видяхме много марки да заемат твърда позиция за кауза, като например социалната инициатива на AT&T за ограничаване на текстовите съобщения по време

Бъдете постоянни

Когато продажбите изостават или пък познаваемостта на бранда ви е слаба, това означава, че вероятно не сте се задълбочили в цялостната архитектура на марката, която да гарантира и насърчава ясно, последователно и кратко послание. Forbes отчита, че приходите на компанията се увеличават с цели 23 процента, когато марката е последователна, важно е да направите равносметка. Когато отделите време да идентифицирате кое е последователното послание, което да предадете, потребителите започват да ви разглеждат като семейство от продукти, на които имат доверие.

Бъдете прозрачни

Потребителското търсене на честност и автентичност никога не е било по-високо. Според скорошно проучване на потребителското поведение на Label Insight 94% от потребителите вероятно ще проявят лоялност към марка, която предлага пълна прозрачност, а близо 40% биха започнали да използват марка, ако тя предложи пълна прозрачност. Реалността е, че хората са по-информирани и овластени от всякога. Преди да се свържат с вашата компания, потребителите ще ви поставят под онлайн микроскоп и това означава, че трябва да бъдете активни.

Покажете, че сте честни по отношение на различни аспекти на вашия бизнес – от отношението ви към служителите до съставките, които използвате при производството, или процесите, които прилагате.

Бъдете иновативни

Когато сте готови да инвестирате в творческия процес, за да оформите бранда си, може да се изненадате, като видите до какво води това. Иновациите не трябва да бъдат скъпи или предизвикателни. Старайте се вашите продукти да се превърнат в нещо неочаквано за потребителите, които мислят извън кутията.

Когато започнете да вървите по пътя към издигане на бранда си, очаквайте пътуването да бъде амбициозно. Когато знаете за кого се стремите да се формирате като определена марка, тези добри практики ще ви отведат точно там.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.