Пет причини, поради които влиянието е по-силно от осведомеността за бранда

investment-market

Много предприемачи се фокусират погрешно върху осведомеността за марката, но самото познаване на марката не създава реализации и продажби, дори не ги гарантира.

Един пример - Toys "R" Us. Компанията за играчки беше в бизнеса в продължение на 70 години преди да подаде заявление за защита от кредитори, след което беше ликвидирана, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Докато компании като Walmart и Amazon може би са взели допълнителен пазарен дял със способността си да предлагат по-ниски цени, Toys "R" Us вероятно би оцеляла, ако се беше възползвала по-добре от собственото си влияние. По времето, когато компанията фалира, всяко от поколенията в САЩ имаше поне известна представа за компанията.

Бизнесът и предприемачите трябва да реагират на пазарните промени без да бъдат импулсивни и глухи. Много компании правят грешката да не използват своето влияние, за да поемат отговорността за отзивчивостта на марката и да увеличат клиентската си база.

Изданието обобщава пет причини, поради които влиянието е по-важно от информираността за марката.

Информираността няма да ви попречи да фалирате

Потребителите все още разчитат силно на препоръки за продукти и услуги, поради което маркетингът с влияние все още работи толкова добре. Когато потребителите посочват своите желания и точки на болка, позволете им да повлияят на вашата посока. Информираността  не се случва за една нощ или с един човек. Подходящото и етично въздействие върху потребителите може да даде незабавни резултати и може да започне с едно действие или лице.

Дори отрицателното говорене може да създаде възможности

Ако сгрешите като компания или марка, признайте го. Предложете искрено извинение, след което предприемете незабавни и коригиращи действия. Приложете стратегия за предотвратяване на повторен сценарий. Потребителите често са готови да простят грешки, когато дадена компания е готова да поеме отговорност за тях.

Влиянието има пряко отражение върху поведението

Да предположим, че колега ви пита дали някога сте чували за хамбургери и пържени картофи. Вероятно си мислите, че кой не е? Всъщност вие знаете откъде идват и къде да ги закупите, как да ги приготвите и всички начини, по които могат да бъдат сервирани. Това е информираност за марката. Да знаете за нещо и да го консумирате са две много различни неща.

Марка, която работи за въздействие, ще работи и за иновации

Според статия от 2019 г. в Ню Йорк Таймс, „при някои проходи McDonald's е тествал технология, която може да разпознава номера на регистрационни табели на автомобили, което позволява на компанията да приспособи списък с предложени покупки според предишните поръчки на клиента, стига клиентите да са съгласни за събирането на данните“.

Друга тенденция, която се засилва от известно време при B2C продуктите и услугите, е персонализирането. Тези компании, които залагат на персонализиране, търсят начини да повлияят на потребителските разходи в тяхната посока, като използват иновативни подходи за подобряване на потребителския опит.

Всеки има влияние върху някого

Хората говорят и споделят истории. Независимо дали става лично, или е в цифрова форма, вашият бизнес ще се споменава по-често, отколкото си мислите. Всяко взаимодействие, което вашата марка има с друг човек, независимо дали е клиент, е възможност за незабавно влияние върху мнението и действието му.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.