Новата версия на EnterpriseOne – с фокус към мобилни устройства

Изгледи-от-система-EnterpriseOne

Българската софтуерна фирма Алое Ко представи новата версия 3.0 на системата си за управление на бизнеса EnterpriseOne. Тя включва редица подобрения, свързани с оптимизация на системата за работа с устройства с чувствителен на допир екран – смартфони и таблети, интеграцията с фирмените телефонни централи, “click-to-call” функционалност и и-мейл интеграция с вграден клиент.

С новите функции системата се стреми да отговори на най-новите тенденции в сферата на мобилните технологии и обединените комуникации, използвайки ги, за да подобри управлението на работния процес. По време на презентацията бяха представени и редица други новости, като автоматичното интегриране на електронни писма към досието на контрагентите, както и взаимодействието между системата за сигурност на EnterpriseOne и изискванията за сигурност, заложени в ISO стандартите.

Най-интересното в новата версия на системата, обаче, със сигурност е режимът „работа с докосване“, предназначен за тъчскрийн устройства. Това позволява на мениджърите и служителите да актуализират, получават и отчитат завършените задачи, докато са извън офиса. Използването на един календар дава възможност за прехвърляне на задачи между различните отдели и служители. На практика така се пренася управлението на бизнеса, без значение колко голям е той, в джоба, коментираха за ENTERPRISE от компанията. Едно и също решение, което управлява предприятия, офиси и търговски обекти, е изцяло достъпно в автомобила, ресторанта или на летището. С новата версия не само мениджърите могат лесно да създават нови задачи в движение, да променят техния статут или изпълнители, а и всички членове на екипа, свързани с определена задача, могат да виждат промените в реално време и да се съобразяват веднага с тях. Изпълнението и отчетността на задачите вече не зависят от това, къде се намира даден служител и времето на екипа се оптимизира.

Интеграцията със софтуерна телефонна централа предоставя възможност за събиране на информация за всички разговори с даден клиент, а добавеният в досието на клиента журнал обобщава в един екран всички обаждания, и-мейли и документи, обменени с него. Чрез „сlick-to-call“ опцията, номерът на клиента може да бъде избран само с едно натискане на бутон, без да е необходимо да бъде търсен в указателя. Вграденият и-мейл клиент запазва всички записи в досието на контрагента, давайки бърз достъп и улеснено търсене в цялата кореспонденция с него. Добавени са и CRM модули.

„Традиционните ERP системи са предназначени за големи компании с утвърдени бизнес процеси. Повечето доставчици на ERP услуги не отчитат нуждите на микро-, малките и средните компании, където персоналната продуктивност е най-важна, а гъвкавостта и мобилността са ключови, поради ежедневната промяна на ролите и процесите“ - заяви Иван Аржентински, управител на фирма Алое Ко .

Очаквано за подобно решение, системата ще е „достъпна малки и средни предприятия”, обещават още от българския разработчик.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.