Как да се реализирам в условия на криза и свит трудов пазар?

IMG_4174

За Ивайло Вътев, финансов директор в Аурубис България, въпросът дали да замине извън България след завършването си никога не е стоял на дневен ред. И така, през 1996 г. той се озовава на трудовия пазар у нас със скромна автобиография в период, в който фирмите не просто не наемат служители, а закриват дейност и съкращават персонал. Как 17 години по-късно тогавашният студент се озовава начело на компания с 4.3 млрд. лв. оборот?

Финансистът сподели своята шарена кариерна история пред студенти в рамките форума MySuccess in Education. Пътят му минава през разнообразни компании и позиции – старт в отдел „Човешки ресурси“ на Кока кола (след подадени над 100 CV-та), кариера като счетоводител, одиторски опит в PWC, инвестиционен фонд, и т..н. Според него, най-важното в кариерата е човек да бъде търпелив, тъй като трябва да мине време и да се натрупа необходимите знания, за да си върши работата добре.

„Допитвайте се и се съветвайте с приятели, винаги ще получите друга алтернатива, по-различна от вашата. Вслушвайте се в шестото си чувство, което ви подсказва кое е правилно и кое не. Това е много важно, особено при трудни решения. Този тип решения ни различават като хора, изграждат нашата идентичност“, посъветва студентите Ивайло Вътев.

По думите му , успешният лидер се измерва с успеха на екипа, за когото работи. Това, от своя страна, изисква максимална прозрачност и честност, избагване на политиката и запазване на собствена автентичност, бъдете себе си и не подражавайте, смята още той.

 

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.