"Пикадили" се цели във високия клас клиенти

Piccadilly_Inside_5

Компанията за бързооборотни стоки Пикадили се преструктутурира и преориентира към по-платежоспособни клиенти, като занапред, веригата ще предлага стоки от по-висок клас и ще се стреми да поддържа качествено обслужване за потребителите, търсещи модерното и изисканото, съобщиха собственицте.

Новата стратегия за развитие на Пикадили стъпва върху последните маркетингови проучвания, които сочат, че именно това е типът клиенти, които харесват бранда и чрез които компанията ще се открои от своите конкуренти. Веригата ще концентрира усилията си върху модернизиране и обновяване на магазините си предимно в София и във Варна и вай-вече в големите търговски центрове.

Препозиционирането идва след като през юли тази година се стигна до пропадане на сделката по сливане между "Пикадили" и "Карфур", обявена още през миналата година и впоследствие одобрена от Комисията за защита на потребителите. И двете вериги обявиха, че ще продължат дейността си самостоятелно. Наложи се "Пикадили" да затвори част от нерентабилните си обекти

Ориентирането на Пикадили към по-добро и качествено обслужване на клиента на щандовете за прясна риба, деликатеси и топло приготвена храна, свежите плодове и зеленчуци изисква наличието на повече персонал, където ще бъдат концентрирани служителите.

Част от стратегията за модернизиране е вече започналият ремонт на супермакрет Пикадили в Сити Център София. Предстоят ремонти и обновяване на интериора на търговските обекти в Сердика Център и Мол София. Вече работи Пикадили Гурме в София Ринг Мол, който предлага нов тип интериор и продукти от висок клас.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.