UK инвеститори с повишен интерес към аутсорсинг в България?

sofica

Софика Груп смятат, че съществува повишен интерес от страна на британски инвеститори към услугите, предлагани от български аутсорсинг компании. Мнението е на изпълнителния директор на компанията Стефан Бумов, на база впечатленията му от участието му в  престижния европейски форум Call Centre & Customer Management EXPO 2012, който се проведе преди броени дни в Лондон. Според специалиста проявеният интерес трябва да бъде използван от всички компании в България.

 Тазгодишното изложение събира над 5000 участници, представляващи 200 компании от 15 страни, 89% от тях на ръководни позиции, които взимат решения за инвестиции и 68%  разполагат с реални бюджети да инвестират през следващите 12 месеца. Организаторите отчитат, че тазгодишното издание на форума е било най-посетеното откъм висши ръководители и мениджъри в историята.

Основните теми, които доминираха по време на конферентната част на изложението са възможностите за изнасянето на контакт център услугите в „cloud” среда, постигането на клиентска удовлетвореност при операции чрез мобилни услуги и използването на социални мрежи при управление на взаимоотношенията с клиенти. Софика Груп представи възможностите за внедряване на тези технологии в съвременните контакт центрове и влиянието им върху качеството и оптимизацията на операциите им.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.