Най-добрият клиент е добре информираният

IMGP9227

Качеството струва пари. Когато става дума за месо, качеството се дефинира чрез стандарти, чиито поддръжници са сдруженията от производителите. Също трябва да има и вътрешнофирмени стандарти, които да са подчинени на фирмената политика, особенно що се отнася към хранително-вкусовата промишленост – каза г-н Кирил Вътев, Собственик на "Тандем – В" - Винаги, когато става дума за храни, ние говорим за нашето здраве. Трябва да се замислим, как правим бизнес“.

Г-н Вътев обърна внимание на факторите за здравословен живот в съвременното общество. Той коментира, че в Европа се покачва консумацията на месо и продължи с основните отговорности на операторите с храни, включително самоконтрол, гарантиращ произход на храните.

По думите на  г-н Вътев хората имат нужда от фирми, на които да се доверят.

„Доверието на клиентите са най-важно за една компания. Много е важно на кого се доверява и защо потребителя. За мен най-ценният потребител е добре информирания потребител, които е и най-защитен“, завърши презентацията си той.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.