Start It Smart се ребрандира

Start-It-Smart-on-light-cut

Най-големият български клуб по предприемачество Start It Smart се ребрандира. Това съобщиха от организацията пред сп. Enterprise. Ребрандирането бе обявено на финала на състезанието за иновативни бизнес идеи 3Challenge – Grow, което се състоя тази събота. Ново начало, нови проекти, нова структура са основните причини за ребрандинг на организацията.

Символиката на новия бранд започва от Play – бутона, който визуализира началото, старта (Start-a), а в превод означава „игра“ – точно каквото до голяма степен е и бизнеса, и неговото създаване. Използваната grid система е един от основните подходи на дизайнерите по света в днешно време.

В новия бранд на Start It Smart не присъства прекалено строгият черен цвят. Клубът промени брандинга си с идеята той да олицетворява активност, енергичност и действие, също като членуващите в него ентусиазирани и енергични предприемачи. Основните използвани цветове са синьо-лилавото като бизнеса и неговата сериозност и ярко зеленото, което е едно приятно „намигване“ и „заигравка“ с околните. В комбинация цветовете създават идеалния баланс между бизнеса и играта вътре в него.

Освен цветовото представяне, бранд идентичността на клуба използва като изразно средство и текстура, която съдържа в себе си екологичност и се доближава до природата и нейната естественост и непринуденост. Брандингът на Start It Smart е реализиран от младия талантлив дизайнер Филип Бояджиев. Той е бакалавър по рекламен дизайн и председател на Студентския съвет на Националната Художествена академия в продължение на 4 години. Има богат опит в организирането на културни събития. Участва в организацията на 4-те най-големи културни фестивала в България – Sofia Design Week, Sofia Dance Week, Sofia Architecture Week и Sofia Contemporary. Той е и най-новото попълнение към екипа на Start It Smart.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.