RERetail 2014 – рЕволюцията на търговските марки – мода, спорт, козметика

DSC_3839

Днес в Novotel, София стартира RERetail 2014, посветено на retail и последните новости и проблеми, свързани с него.  Събитието бе открито от Надя Гогова, управител на списание ENTERPRISE.

В следващите няколко часа предстоят да бъдат обсъдени различни важни теми за „рЕволюцията на търговските марки – мода, спорт, козметика”. Сред основните акценти на семинара са икономиката и инвестициите в retail сектора, възстановяването на бранша след кризата и бумът на моловете, който наблюдаваме през последните години.

Предстои да разберем интересни новини и гледните точки по най-наболелите въпроси на представители на консултантската компания Deloitte, Българска ритейл асоциация, както и да се запознаем с проучване на пазара от GFK. С не по-малко търпение се очакват и отговори на най-интересните въпроси от представители на редица известни марки, пробили си път в България. В рамките на RERetail 2014, ни предстои да научим и новите неща около Sofia Ring Mall, който по думите на своите създатели ще се превърне в арена на дебют за нови за българския пазар марки.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.