Седем ефективни стъпки за създаване на успешен онлайн бизнес

business-Pixabay

Има доказана последователност от стъпки, които можете да следвате, за да гарантирате успеха си, когато започнете малък бизнес онлайн. Всеки – от начинаещ до опитен онлайн предприемач, може да се възползва от този процес, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Стъпка 1: Намерете някаква нужда и я запълнете

Повечето хора правят една и съща грешка в началото – поставят на първо място продукта, а не пазара. За да увеличите шансовете си за успех, започнете с пазара. Намерете група от хора, които които търсят решение на проблем, но не намират много резултати. Интернет прави този вид проучване лесно.

Посетете онлайн форуми, за да видите какви въпроси задават хората и какви проблеми се опитват да решат. Направете проучване на ключови думи, за да изберете такива, които много хора търсят, но с които по-малко сайтове се конкурират. Проверете потенциалните си конкуренти, като посетите сайтовете им и опишете какво правят, за да запълнят търсенето. След това можете да използвате това, което сте научили, и да създадете продукт за пазар, който вече съществува - и го направете по-добре от конкуренцията.

Стъпка 2: Копирайтинг, който продава

Завладейте интереса на клиентите си с убедително заглавие. Опишете проблема, който продуктът ви решава. Утвърдете продукта си като надежден, добавете препоръки от хора, които са го ползвали, говорете за продукта и как той е от полза за потребителя. Направете оферта, предложете силна гаранция. Създайте неотложност.

В копирайтинга трябва да се съсредоточите върху начина, по който вашият продукт или услуга уникално може да реши проблемите на хората или да направи живота им по-добър. Мислете като клиенти и се питайте постоянно какво бихте предложили.

Стъпка 3: Проектирайте и изградете своя уеб сайт

Щом получите своя пазар и продукт и сте започнали с продажбите, вече сте готови за малкия ви бизнес уеб дизайн. Не забравяйте да го направите прост. Имате по-малко от пет секунди, за да вземете вниманието на някого, в противен случай той е изчезнал и няма да се върне повече.

Ето и някои важни съвети: изберете обикновени шрифтове на бял фон, направете ясна и проста навигация, използвайте само графики, аудио или видео, ако подобряват вашето съобщение, събирайте и-мейл адреси, улеснете купуването – не повече от две-три кликвания между потенциалния клиент и плащането. Вашият уеб сайт е вашият онлайн магазин, така че го направете удобен за клиента.

Стъпка 4: Използвайте търсачките, за да насочите целеви купувачи към сайта си

PPC рекламата е най-лесният начин да получите трафик към чисто нов сайт. PPC рекламите се появяват незабавно на страниците за търсене и позволяват да тествате различни ключови думи и заглавия. Не само получавате незабавен трафик, но можете също да използвате PPC реклами, за да откриете най-добрите си ключови думи с най-висока конвертираност. След това можете да разпространите най-работещите ключови думи в целия сайт, в копирайта и кода, което ще подпомогне и резултатите от органичното търсене.

Стъпка 5: Установете експертна репутация за себе си

Хората използват интернет, за да намерят информация. Предоставете тази информация безплатно на други сайтове и ще усетите засилването на трафика и по-доброто класиране в търсачките.

Раздайте свободно, експертно съдържание. Създавайте статии, видеоклипове или друго съдържание, което хората ще намерят полезно. Разпространявайте това съдържание чрез онлайн директории за статии или сайтове за социални медии.

Включете връзки "изпрати на приятел" на ценно съдържание на уебсайта си. Станете активен експерт във форуми, групи и други сайтове, където да натрупате социални контакти. Така ще сте в непрекъсната връзка с целевия пазар.

Стъпка 6: Използвайте силата на имейл маркетинга, за да превърнете посетителите в купувачи

Когато създавате списъци с и-мейли, това е един от най-ценните активи на онлайн бизнеса си. Вашите клиенти и абонати на практика ви дават разрешение да им пишете. Т.е. вие им давате нещо, което те са поискали, разработвате отношенията си, а отговорът им е 100% измерим.

И-мейл маркетингът е по-евтин и по-ефективен от печатната реклама или рекламата по телевизията и радиото, защото е силно таргетиран.

Стъпка 7: Развийте продажбите

Една от най-важните стратегии на интернет маркетинга е да развие стойността на живота на всеки клиент. Повече от една трета от хората, които са купили нещо от сайта ви, ще купят пак, ако ги следвате. Затварянето на първата продажба е най-трудната част. Така че използвайте продажбите, за да накарате хората да купят отново.

Предлагайте продукти, които допълват първата им покупка. Изпратете електронни талони за лоялност, които те могат да осребрят при следващото си посещение. Предложете свързани продукти на страницата с благодарност, която се появява след покупката. Наградете клиентите си за лоялността им и те ще станат още по-лоялни.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.