Онлайн рекламата в България все още набира популярност

pic-of-online-advertising-puzzel

Онлайн изданието The Financial проведе проучване, от което става ясно коя страна е използвала интернет реклама и то колко точно. Проучването показва, че едва 25% от компаниите в Европейския съюз (ЕС) с десет или повече служители са използвали интернет реклама през 2016 г. България също присъства в анкетата, но тя е сред държавите, които използват интернет реклама сравнително малко - едва 19%. 45% от компаниите в ЕС използват различни социални медии, за да достигнат до потребителите, а общо 77% от акнетираните разполагат със собствен уеб сайт.

Сред държавите - членки на ЕС, най-голямо онлайн рекламно присъствие през 2016 г. имат компаниите в Малта (46%), следвани от Швеция (42%) и Дания (40%).

 

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.