Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | November 24, 2017

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Как да създадем неустоима оферта за клиентите

Как да създадем неустоима оферта за клиентите
Miglena Ivanova

В успеха на всеки бизнес стои наличието на непреодолимо и неустоимо предложение. Каквото и да продавате – независимо дали става въпрос за продукт, услуга или информация, колкото по-добре се изработи офертата, толкова по-вероятно е да се стигне до сделка.

Проблемът е, че повечето предприемачи се губят, когато става въпрос не само за създаването на офертата, но и за достигането до точната целева аудитория. Това обаче е ключово за бизнеса, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Точно тези пропуски генерират и неизползван потенциал за печалби, като преодоляването им е път към експлозивен растеж на бизнеса дори отвъд най-смелите мечти на предприемачите.

За създаването на завладяваща оферта трябва да се разбират няколко неща. На първо място това е познаването на клиентите. Необходими са и специфични познания за бизнес нишата и конкуренцията.

Има седем ключови момента от структурирането на успешна оферта. Всеки от тях е важен сам по себе си, така че ако пренебрегнете някой от тях, не би трябвало да очаквате особен успех.

Яснота

Първата стъпка в създаването на неустоимо предложение е да бъдете ясни за това, което продавате. Обърканите хора няма да купуват от вас. Уверете се, че разработвате и предоставяте много ясна и лесно разбираема оферта, ако искате хората да купят продукт, услуга или информация от вас.

Най-добрият начин да направите това е да представите точно и да предадете целта на всичко, което предлагате. Бъдете конкретни. Не използвайте неясни думи, които не съответстват правилно на офертата. Използвайте номера, дати или проценти, за да очертаете конкретните характеристики на офертата, като същевременно поставите заинтригуващо заглавие, подходящо за вашата аудитория.

Стойност

Стойността в бизнеса е все по-рядко срещана. Повечето хора се опитват да свършат по-малко количество работа при най-голяма възвръщаемост, а всъщност трябва да бъде обратното. Необходимо е това, което предлагате, да е ценно за клиентите ви. Ако просто излезете с нещо, от което можете да направите някои първоначални продажби, но не очаквайте последователност от клиентите си.

Липсата на стойност може да доведе и до лоши отзиви за бизнеса ви. Не забравяйте, че информацията се разпространява скоростно от уста на уста. Отрицателната публичност може да изгори бизнеса ви за нула време.

Отстъпки

Трябва да дадете на клиентите си причина да купят от вас. Предложете им отстъпка или премия, дайте някакви бонуси. Това може да преодолее доста възражения в съзнанието на клиентите.

Отстъпките и бонусите обаче не означават, че трябва да занижите максимално цените. Целта е офертата да стане неустоима чрез допълнителни екстри.

Обяснения

Хората са естествено скептични. Без значение кой сте вие и какво продавате, когато хората се натъкнат на офертата ви, те трябва да бъдат убедени да купят точно от вас. Независимо дали сте изградили стабилна връзка с клиентите в течение на времето, или не, трябва да представите много логична причина за вашата оферта. Обяснете им какво ще постигнат, след като направят покупка точно от вас.

Не става въпрос за ядрена физика, а за внимателна комуникация с клиентите. Ясната оферта трябва да е съпътствана от достатъчно обяснения, защото намерението ви не е да подведете клиентите, за да им кажете какво и защо купуват.

Реакция

Изисквайте незабавен отговор на предложението. Заложете срок, в който офертата ви изтича. Споделете, че времето е от съществено значение.

Подканяне

Вашата оферта трябва да включва много силна подканваща фраза. Използвайте ярки, смели цветове и големи бутони – например „Купи сега“, като се опитвате същевременно да не разполагате твърде много елементи. Премахнете излишните навигационни елементи и менюта от страниците за оферти. Все пак искате да постигнете определена цел, а не да давате прекалено голям избор.

Гаранция

Ако искате вашето предложение да бъде успешно и да продавате повече и в бъдеще, осигурете гаранция и се подсигурете при всякакви рискове. Добър вариант е например връщането на парите в 30-дневен срок, ако клиентите не са доволни от услугата.

Добави коментар