Сливането на ОББ и СИБАНК приключи с обединението на системите и клиентите

OBB-new-logo

Десет месеца след правното вливане на СИБАНК в ОББ клиентската база и системите на двете банки вече са обединени, съобщават от ОББ.

От началото на месец декември всички клиенти използват еднакви системи за банкиране и се обслужват в цялата клонова мрежа на обединената банка.

От февруари 2018 г. до сега клиентите на бившата СИБАНК са прехвърлени към системите на обединената банка. Те са получили достъп до ново онлайн банкиране. Едновременно с това банката е внедрила ново мобилно банкиране за всички свои индивидуални и бизнес клиенти.

От края на годината всички клиенти ще използват обслужването не само на обединена клонова мрежа, но и на единен контактен център.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.