Проучването на Нилсън „Тенденции в потребителското поведение 2016“ ще бъде представено на семинар в София

seminar

Кои са най-актуалните тенденции в поведението на купувачите? Къде харчат те по-голямата част от своя бюджет за пазаруване? Каква е оценката на търговците на дребно съобразно основните двигатели на удовлетвореността и лоялността? Това са част от въпросите, на които ще бъде  отговорено на  15 юни в хотел „Балкан“, София. Събитието се организира за 5-та година от Нилсън България, а сп. ENTERPISE е медиен партньор.

В рамките на семинара ще бъде разгледано още влиянието на макроикономическите фактори върху поведението на потребителите, ще се покажат регионални заключения от Югоизточна Европа, както и ше бъдат разгледани основни категории храни.

Лектори на форума ще бъдат Йелена Доко - Мениджър „Услуги за търговските вериги“, Нилсън Адриатика , която ще говори за “Глобалните промени в търговията през призмата на Централна и Източна Европа“, Христиана Недялкова - Отдел обслужване на търговските вериги Нилсън България, която ще разгледа “Потребителският принос към развитието на българската икономика“.

Mария Бояджиева и Ива Цветкова от Отдел обслужване на клиенти Нилсън България ще представят темата “Различният потребител: Тенденциите, определящи днешния пазар”. „Бизнес с кауза“ е темата, по която ще говори Мирослава Симова, Изпълнителен директор Перно Рикар.

Как електронната търговия променя бизнеса на търговците и повишава познанието за цените, ще стане ясно от презентацията на Паоло Полити, Търговски директор направление Познание за цените при търговските  вериги, Нилсън Европа.

Спонсор  на събитието е ЕКО.

P

За регистрация и допълнителна информация, моля свържете се с Христиана Недялкова: Hristiana.Nedyalkova@nielsen.com;Тел:  359 2 4672 665 или Мобилен: +359 893 628 471

 nielsen

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.