Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | August 18, 2017

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Виктор Павлов, управител на Microinvest: Глобализацията на търговските процеси изисква технологичните решения за управление да говори на езика на бизнеса

Виктор Павлов, управител на Microinvest: Глобализацията на търговските процеси изисква технологичните решения за управление да говори на езика на бизнеса
Petya Dimitrova

1.Отскоро Microinvest предлага ново софтуерното решение за супермаркети и магазини за хранителни стоки. Какви са основните му характеристики?

Microinvest непрекъснато развива и подобрява своите продукти, за да предложи нови и модерни решения за управление на супермаркети и магазини. Фокусът ни в тази област продължават да бъдат основните ни продукти Microinvest Склад Pro и Microinvest Склад Pro Light – Търговски обект, които взаимно се допълват в идеалната система за управление на търговската дейност. Новостите, които предлагаме са в частта разширяване на функционалните възможности на тези продукти, както и осигуряване на тяхната приложимост на различни операционни системи като Linux, Android и Windows Phone. Част от допълнителните функционалности са интеграция на софтуера с видеонаблюдение, печат на дизайнерски баркод етикети, решения за разносна търговия, BI анализ, комуникация с външни приложения и др. Това от своя страна позволява изключително гъвкави възможности за използването на продуктите с марка Microinvest, като клиентите ни използват една и съща функционалност без значение дали работят на компютъра си в офиса, обслужват клиентите си на място с мобилни устройства или в движение следят дейността от лаптопа си. Основен приоритет в развитието на решенията ни за супермаркети и магазини за хранителни стоки е да предложим комплексни решения, включващи не само софтуер, но и хардуер. Така клиентите ни получават една напълно завършена система, чието сглобяване и настройка са по силите на всеки потребител, без да се изисква участието на компютърен специалист, а резултатите са на най-високо технологично ниво. В последните няколко години едно от най-предпочитаните решения от клиенти в областта на търговията е система „Авангард“. Наборът от специално подбрани компоненти – компютър, монитор, лицензирана ОС, клавиатура и мишка, на преференциални цени позволяват с минимална инвестиция да постигнете резултати, които надминават дори скъпите комерсиални системи. Предварителната инсталация на търговския софтуер позволява моментален старт на обекта, без забавяне и плащате за външни услуги. Разбира се, ние полагаме особени усилия да подберем подходящите хардуерни артикули, които са с оптимално съотношение цена и качество, за да не е необходимо клиентите ни да правят компромис с бързодействието и ефективното управление на клиентите си, което в „retail“ сектора е особено важно.

2. За какви типове магазини е подходящ софтуерът?

Можем смело да заявим, че Microinvest софтуерът покрива нуждите на всички типове магазини и търговски фирми. Изискванията за време за инсталация и първоначални настройки са сведени до миниум, осигуряваме комплексни решения за всички етапи на процеса на автоматизация, което дава комфорта на работата само с един сигурен доставчик. Нашите клиенти са от различни сфери на дейност и отчетените положителни резултати след внедряване на софтуера са отлични и ясно измерими. Например в популярна верига млекарници със собствено производство на асортимента, с избора си на продуктите Microinvest Склад Pro и Microinvest Склад Pro Light – Търговски обект в седемте им обекта, те разполагат с възможността за работа в една база данни в реално време. По този начин правят обобщени справки, постигната е оптимална работа с партиди, следене на срокове на годност, поддръжка на минимални стокови запаси. Мениджърският екип предприе положителни действие за реорганизация на портфолиото от предлаганите артикули и реализираха по-добро разпределение на търговските площи.

3. С какво това решение се различава от останалите на пазара, какви са предимствата му?

Все по-големият ни брой на клиенти от сектора за търговията с бързооборотни стоки, където компромиси с качеството и сроковете не са допустими, ни кара да вярваме, че наистина успяваме да предложим конкуренти продукти с отлични параметри. Част от предимствата на продуктите ни са комплексност и универсалност, гъвкавост и бързина при внедряването. Ниска цена за придобиване и поддръжка, без абонаментни такси. Многоезичност и отлична работа на различни устройства, без да се губи от функционалността, също ни нареждат на челни позиции при избор на софтуерна система. Продуктите на Microinvest позволява да бъдат надграждани и да се развиват заедно с бизнеса на клиента. Предимство е и възможността за безплатен тестов период на пълната функционалност на софтуера, за да могат потребителите да се убедят напълно във възможностите на продукта преди да вземат решение за покупка. Нашата успешна философия е да възприемаме клиентите като партньори, които ни се доверяват, за да направят бизнеса си по-успешен и ежедневно се стараем да оправдаем това доверие.

 4. Какви са най-честите трудности, които срещат търговците в магазините за бързооборотни стоки при внедряване на софтуер за управление на стоковите наличности и парични потоци?

Трудности, ако може да ги наречем така, са все по-рядко срещани. Необходимостта от система за автоматизация на дейността вече е напълно осъзната и търсена, особено в магазините за бързооборотни стоки. Съответно тяхната нагласа и готовност за съдействие е отлична. Това ни помага още повече за успешното реализиране на проектите по внедряване. Трудности понякога се появяват от гледна точка на известно съпротивление от страна на отделни служители на съответните търговци, които гледат на софтуера като инструмент за непрекъснат контрол и евентуални санкции от страна на управителите. За съжаление все още се сблъскваме на места с крайно амортизирана и остаряла техника, която собствениците на обектите настояват да използват за новите си софтуерни системи. За щастие вече успешно се справяме с този казус с комплексните решения, които предлагаме.

5. Как виждате бъдещето на сегмента, какви са тенденциите при внедряване на техногични решения в услуга на бизнеса?

Бъдещето на сегмента го виждаме с възходящо и динамично развитие, с непрекъснато променящи се условия и конюнктура, които дават нови и различни направления за развитие. В тази динамика и бързи обороти компаниите имат нужда от надеждни, леки, функционални системи, които са лесни за употреба. Нашите наблюдения са, че фирмите с търговска дейност изискват софтуера, с който управляват своя бизнес, да бъде гъвкав и лесно да се адаптира към променящия се пазар, да им дава съвети за бъдещи поръчки, стокови наличности и оптимизация на критични процеси. Несъмнено важна функция е възможността на софтуерните системи да управляват динамичните процеси по продажби, доставки и документооборот в реално време и между различните клонове на фирмата. Тенденция е и използването на интерфейса на софтуера на различни езици в точките на продажба и от мениджърския екип в рамките на една и съща организация. Това е естествено следствие на глобализацията на търговските процеси, което несъмнено изисква технологичните решения за управление да говори на езика на бизнеса.

 

Добави коментар