Devin търси баланс между природата и бизнеса с вода

IMGP8925

Цветан Лъжански, Изпълнителен директор на Девин АД, започна презентацията си с представяне на дългосрочната политика на компанията за развитие. Стратегическата цел на компанията е да обхване целия производствен цикъл – от създаването на здравословни продукти, намаляване на РЕТ опаковката и капачката, намаляване на използваните ресурси, оптимизиране на логистиката и управление на отпадаците – чрез рециклиране.

„Ние правим неща, които отговарят на нашата мисия и ни дават възможност да увеличим печалбата си – коментира г-н Лъжански – само с проект „Олекотяване на РЕТ бутилката и капачката увеличихме печалбата с 500 млн. лв. през 2010 г., като едновременно с това намалихме замърсяването в природата“.

Той коментира, че трябва да се правят практични неща, свързани с корпоративната политика и отправящи правилното послание към клиента. „Ние не правим нещата, защото са модни, а защото ни харесва да проповядваме правилен и здравословен начин на живот. Чрез връзката с природата се опитваме да създадем устойчиви практики във времето.“, обясни г-н Лъжански.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.