3-те въпроса, които ще ви помогнат да напишете съдържание на продукта си.

DSC_0220

Огнян Младенов, SEO, SEOM  откри панел 4 на E-commerce 3.0 forum , който представлява и практичен уъкшоп. Той  разказа какво е нужно да направим при създаването на продукт в онлайн магазин и как да задържим клиентите си.

„Преди да започнете да пишете съдържание на продукта, трябва да отговорите на три въпроса:
- Какво е това?
- Защо да го купя?
- Защо да го купя от теб?
Колкото по-скъп е продукта, толкова повече информация иска клиента, когато такава информация липсва, той отива при конкуренцията. При спецификацията на продукта е нужно да се опишат всички негови ползи, както и защо той е толкова уникален, че да се предлага, най-важните му характеристики. В първия абзац клиентите решават дали да продължат да четат. Изключително важно е да се разкаже за продукта.:

И един много важен съвет от лектора: "Вижте снимките си, оптимизирайте ги. Снимките са най-тежкото нещо в един сайт, всичко друго се вгражда.„

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.