"Хавана клуб" отново влиза на пазара в САЩ

havana_club_logo_3308

Търговската марка "Хавана клуб", която е собственост на френската група "Перно Рикар" (Pernod Ricard) и на кубинската "Куба рон" (Cuba Ron) успя да спечели делото срещу "Бакарди". Така "Хавана клуб" отново има шанса да навлезе в пазара в САЩ. 20 години преди това Бакарди използва търговската марка в САЩ, а кубинско-френските собственици я предлагаха в останалата част на света. Сега "Перно Рикар" и "Куба рон" имат възможността да предлагат търговската марка ром навсякъде.

Компанията планира да завладее нови пазари, сред които са и САЩ, каза генералният директор на "Хавана клуб интернешънъл" (Havana Club International) Жером Котен-Бизон.

"Хавана клуб" продава продуктите си в 125 страни и на тези пазара се пласират над 50 млн. бутилки ром всяка година, сочат статистически данни на компанията.

 

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.