Удобството и сигурността стоят в основата на иновативните форми на разплащане

Magdalena_Tchakar

Магдалена Чакър е изпълнителен директор на Екселио Алианс - водеща технологична компания в областта на разплащателните системи, предназначени за финансовата и търговската индустрии. Компанията е затвърдила позиции на българския пазар като експерт в предлагането на цялостни решениякакто за крайния клиент, така и като доставчик и сервиз на оборудване за банковата сфера.Екселио Алианс предлага на българския пазар ПОС терминали и ПИН падове, произведени от френската компания Ingenico, лидер в разработването на разплащателни системи.

[divider] [/divider]

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  PR публикация

 

Какво отличава предлаганите от Вас продукти от тези на конкуренцията?

Аз и моят екип от специалисти се стремим да реализираме цялостни решения, които да са прецизни и по мярка на клиента. Постоянно усъвършенстваме дейността и предлагаме интегриран пакет от професионално обслужване - продажба, доставка, проектиране на софтуерни продукти, инсталация, консултация, специализирани обучения, гаранционна и извънгаранционна сервизна поддръжка на всички продукти и услуги.  Според бизнес търсенията и изискванията на нашите клиенти, екипът от софтуерни специалисти разработва индивидуални решения, които се тестват и сертифицират по европейски стандарти. Друго основно конкурентно предимство е националният обхват на дейността ни.Благодарение на успешно реализираните проекти и доказания професионализъм, нашият екип отговаря за цялостното управление при разработване, осъществянане на контрол и реализиране на инсталация и поддръжка на цялата територия на България.Един от стратегическите приоритети е изграждането на национална мрежа от сервизни центровес оглед максимално подобряване на обслужването на клиентите. Основната цел е да създадат условия за бърза, ефективна и навременна експертна реакция по възникнали въпроси и бизнес казуси. Дългосрочната ни мисия е сервизните центрове да поддържат специализираното банково оборудване и разплащателните системи по начин, който да гарантира контролирана сигурност и надежност на устройствата. Също така постигаме и оптимизиране на финансовите разходи по поддръжка на техническата изправност, изключително предимство, което дава компанията  на нашите  бизнес партньори.През месец юни открихме сервизни центрове в Бургас и Варна и изграждаме обособени HELPDESK офиси. Те са предназначени да подобряват информационното обслужване на крайните клиенти. Една от първостепенните задачи на специализираните офиси е да осъществяват специално разработени технически и финансови обучения по конкретни проекти на клиентите в регионите, за да се постигне професионално и безпроблемно експлоатиране на разплащателните системи и предоставяне на удовлетворяваща за клиента услуга в цялата страна.

На световно равнище се наблюдава все по-активно преминаване към иновативни форми на плащане. Какво правите в тази посока на нашия пазар?

Екселио Алианс фокусира дейността си във въвеждане на пазара на разплащателни устройства, които да допринасят за развитието на модерни и допълнителни картови продукти и услуги. Компанията инвестира усилия в разработване на софтуерни проекти и търговски програми, насочени към прилагане на иновации в сферата на безконтактните разплащания. По този начин картоползвателите ще имат възможност да извършват по-удобни и сигурни плащания, без да се налага да поставят картата в ПОС устройствата. Разширяването на дейността в посока развитие и налагане на картовите мобилни разплащания за широк спектър от целеви клиенти, е сред приоритетите ни. Част от екипа  полага грижи за обслужването на търсенията на висок клас бизнес клиенти, като осигурява максимална конфиденциалност и сигурност за реализиране на бизнес транзакции посредством ПОС терминали и разплащателни системи. В същото време, в компанията сме амбицирани да развиваме допълнителни продукти и услуги за крайни клиенти като младите картодържатели (студенти и ученици).  Като своя лична мисия планирам и реализирането на образователна програма, чиято цел е да повиши финансовата грамотност на младото поколение в България.

По-конкретно, какви са последните тенденции при разплащанията чрез ПОС терминали?

В унисон с тенденциите за развитие на електронната търговия през 2013 г. Екселио Алианс предлага на пазара виртуални ПОС терминали, като инвестираме усилия и в разработване на още по-ефективни системи за сигурност при онлайн разплащанията. Специално обучаваните специалисти концентрират усилия в усъвършенстване на технологиите за защита на транзакциите, улесненото прилагане на виртуалните терминали във всяка електронна търговска система, осигуряване на системи за наблюдение на разплащания в реално време, както и възможността за навременна поддръжка от експерти.  По този начин, от една страна се предоставя още по-голяма гаранция за опазване на поверителна информация като номерата на ползваните карти, а от друга – въвеждането на същите номера би могло да се извършва в отделна платформа, извън съответния търговски сайт. При въвеждането на номерата на картите и тяхната валидност, се осъществява проверка. Крайният резултат гарантира, че плащането става възможно само в случай, че картата се използва от кaртодържателя. В допълнение към нашата дейност и мисия,  и като вслушващ се в търсенията на клиентите мениджър, се ангажирам и с разработване и предлагане на специални програми за лоялни партньори. В рамките на тези програми компанията ще гарантира възможно най-добри условия за нашите клиенти, като им предоставя не само високачествени продукти, но и цялостно решение за техническото им въвеждане и дългосрочна поддръжка.

 

 

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.