Топ мениджъри и експерти ще търсят отговор на предизвикателствата пред ритейла

businesspeople3

Как се промени българският потребител на нехранителни стоки през последните две години? Кои са новите имена, които избраха 2012 г., за да стъпят на българския пазар и каква политика избраха за магазините си? Какво се крие в предизвикателството да предлагаш няколко марки едновременно и как се приемат големите козметични вериги и дрогерийни магазини у нас? На тези въпроси ще се опитат да отговорят топ мениджъри от сектора на търговията с модни стоки, общата търговия, както и водещи консултанти и анализатори от бранша в рамките на бизнес форума MySuccess.bg in RETAIL – Клиентът в центъра на всичко! на списание ENTERPRISE на 28 юни.

Факт е, че в условията на консервативно потребление, засилена конкуренция в резултат от стъпването на множество международни вериги у нас, както и динамичното развитие на пазара на търговски площи, търговците са принудени да бъдат все по-иновативни и креативни, за да успяват да запазват вниманието и доверието на клиентите си. Необходимостта от новаторски подход важи не само за кампаниите за привличане на клиенти, а и за вътрешния мениджмънт и организацията на търговските фирми. Затова те все по-често обръщат поглед към най-добрите практики отвън, като в същото време не трябва да забравят конкретните особености на българския пазар. Своята формула за успех в тази насока ще споделят мениджърите на големите български и международни вериги в областта на модата и козметиката като dm, New Yorker, веригата аптеки Ремедиум, Levi’s и Hot Spot.

В рамките на форума ще бъдат направен и експертен анализ на пазарните тенденции, включващ резултатите от проучвания за потребителите на дрехи, обувки и козметика, както представяне на новите предизвикателства пред ритейлърите, свързани с онлайн търговията, директно навлизане на марките и психологията на пазаруване на българина. Привлечените експерти ще дадат ценни съвети и примери за успешна работа с клиенти и лоялност към марките и ще се опитат да вникнат в психологията на българския потребител.

Пълната информация за събитието можете да намерите на неговата интернет страница. Повече за случващото се на ритейл пазара, за ''третата вълна'' от търговските центрове, както интервюта с управителите на dm и ИКЕА за България, ще можете да прочетете в новия брой на списание ENTERPRISE, който ще бъде на пазара на 25 юни.

 

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.