Мария Грашнова: Иновациите са двигателя за успеха на една компания

DSC0074

Има шест тренда, които ще бъдат доминиращи в следващите 4 до 5 години. Това, което се случва в момента в света ще промени рекламният и медийният пазар. Иновациите да двигателя на една организация, за да спечелим, трябва да има развитие. Това каза Мария Грашнова от Карат България на презентация в рамките на форум "Бъдещето на медийното планиране и рекламните комуникации 3.0", организиран от списание ENTERPRISE.

Facebook промени медиите, превърна всеки един нас в медия. Най-ценното, което направи е, че остана бета версия - постоянно се променя. Това е най-уникалното нещо. Много хора спряха да се развиват, не бива това да се случва, трябва постоянно да се учим, да се развиваме, смята Грашнова.

По думите й промените в следващите 5 години, ще бъде по-бързо отколкото в последните 15. Интернет ни е завладял в такава степен, че скоро , няма да има Internet of Thing a Internet of Everything. Бизнесът е изправен пред два избора - Distruped or be Distrupted. Брандовете се сриват много бързо, няма място за грешки, трябва да знаем. Иновациите дават конкурентно предимство, коментира тя.

Грашнова очерта шестте тенденции, които ще бъдат доминиращи в рекламния и медийния пазар в следващите години.

- Мобилната комуникация. България се развива изключително напред с света на технологиите. Очакваме 5G - това е изключително много информация, всичко ще се случва много бързо. "Една компания трябва да има мобилна стратегия, няма как да капитализираме продукта без добра мобилна версия. Потребителското възприятие е така настроено, че трябва да сме много точни и премерени и разбира се, правилно таргетиране към потребителя", каза Грашнова.

- Видеото - това е най-развиващият се рекламен формат. Когато човек може да види, да чуе нещо, да му действа на емоционално ниво, възприятието е различно. Според Мария Грашнова обаче трябва да се предложи по правилния начин, с точното времетраене и на правилното място. Видеото е лесно, удобно и достъпно. Всеки може да създаде видео.

- Естествената реклама - вече не се работи по линеарен начин, ние трябва да се вмъкнем деликатно, да заинтригуваме хората, да се вмъкнем елегантно. В света има ужасно много информация, просто трябва да се анализира, за да се стигне до едни периферни хора, които често не се отчитат.

- Качественото съдържание е другият определящ елемент за успешна комуникация, смята Грашнова.

- Задълбочен анализ е шестият определящ за успеха елемент. Ние в Карат България ползваме Programmatic - това е trading desk, с него се виждат много повече неща, прави се задълбочен анализ върху всеки потенциален потребител. Всеки клиент е строго индивидуален и тази платформа се използва само за него, всичко е строго индивидуално и конфенденциално.

Анализ на данните е доминиращият начин за взимане на решения. Например мобилните оператори - те имат толкова голям потенциал да използват информацията от своите клиенти, а не го правят. Данните са в основата на всяка една стратегия. Трябва да се концентрираме върху целта, коментират от Карат България.

Иновациите са около нас, те определят живота ни. Настоящата работа не може да върши с вчерашни методи и да очаквате да останете в бизнеса утре, заключава Грашнова.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.