Макс Телеком представи успешна CRM практика

IMGP6636

Max Telecom е първият 4G оператор в Европа. Въпреки, че сме лидер в технологигите, решихме да се фокусираме върху клиента и да го позиционираме в центъра на бизнеса си.", коментира стратегията на компанията г-жа Елвира Краева, Директор обслужване на клиенти, Макс Телеком.

Нуждата от повишаване на качество на работата с клиенти е сред основна причина решението да бъде имплементирана CRM платформа.

Компанията започва да работи с open source системата Sugar CRM – платформа, която да регистрира обажданията и чрез нея да се следи история на работата с клиенти. Макс телеком обаче се нуждаят повече  като функционалност, като освен това едновременно със Sugar CRM функционират четири системи, една от които billing система, имаща същите функционалностти.

Това изисква внедряването на централизирано решение. Спират се на Siebel, който оптимизира работата с клиенти, подобрява обслужването, както и анализа на бъдещите им и настоящи потребности.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.