Купуваме най-често ваучери за почивки от сайтовете за колективно пазаруване

yei-story

През 2013 г. секторът на колективното пазаруване у нас е отбелязал ръст от 20%, става ясно от данните на трите най-големи агрегатора на оферти за групово пазаруване - Vsichkioferti.bg, Eha.bg и Oferto.bg.

Най-голямата платформа - Vsichkioferti.bg - отчита над 500 000 закупени ваучера и спестени над 18 милиона лева от потребителите през отминалата година. Наблюдава се над 50% ръст в плащанията с кредитни карти, въпреки че все още предпочитания метод за плащане остава Easypay. Най-купувани са туристическите оферти (65-70% от всички продажби по този начин), като преобладават продадените ваучери за почивки в България, следвани от тези в Гърция, уточняват от компанията. На второ място по продажби са офертите от категория красота, които включват предложения за маникюр, фризьорски услуги, козметика и други.

„Възходящата тенденция от миналата година се запазва и през първите месеци на 2014 г. и аз очаквам ръстът от 20% да се запази и през този период“, обяснява собственикът на Всички оферти Теодор Кафеджиев. Според него този тип уебсайтове вече са се наложили в българското общество като един от най-популярните начини за изгодно закупуване на продукти и услуги.

Проверка на трафика в агрегаторите на оферти за групово пазаруване показва, че интересът към този тип платформи се увеличава значително с наближаването на празници, когато най-активно се пазаруват ваучери за почивки.

 

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.