Започна My Success in Retail – Клиентът в центъра на всичко!

IMGP5663

"Темата за общата търговия малко се неглижира, когато кажем вериги, всички мислят за хранителните. Има обаче и други вериги, за които,  според нас, предизвикалествата са много големи. Бизнесът е много труден, покупателната способност е по-ниска, идват и нови търговски центрове." С тези думи издателят на списание ENTERPRISE Ева Любомирова откри бизнес форума MySuccess in Retail –КЛИЕНТЪТ В ЦЕНТЪРА НА ВСИЧКО! В рамките на събитието, топ мениджъри и консултанти от сектора ще споделят и обсъдят най-добрите български и световни практики в областта на модата, дженерал ритейла и козметиката.

Как се промени българският потребител на нехранителни стоки през последните две години? Кои са новите имена, които избраха 2012 г., за да стъпят на българския пазар и каква политика избраха за магазините си? Какво се крие в предизвикателството да предлагаш няколко марки едновременно и как се приемат големите козметични вериги и дрогерийни магазини у нас? - това са само част от въпросите, на които ще се опитаме да отговорим.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.