Политическите и граждански комуникации – в центъра на седмия PR фестивал

businesspeople5

Седмият PR фестивал ще бъде посветен на темата „Политика чрез комуникации“,като в рамките на събитието експерти по връзки с обществеността, политици и представители на медиите ще направят анализ на реализирани до момента политически кампании, гражданските позиции, необходимостта от „финансова просвета” и др. Това стана ясно на пресконференция на организаторите от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

По време на панелите ще бъде дискутирана и темата за необходимостта всеки гражданин да има възможността и умението да изразява адекватно своите идеи в медиите и социалните мрежи. На въпрос на списание „Enterprise” как може да бъде развито това умение, председателят на БДВО Александър Христов отговори, че на фестивала ще се търси работеща идея и като пример спомена въвеждането на дисциплина в университетското образование в началните курсове.

Заедно с организацията на PR фестивала, в страната от днес стартира набирането на проекти за тринадесетото издание на традиционните PR призове. Компаниите, агенциите и неправителствените организации ще могат да кандидатстват с реализирани през 2012 г. PR проекти в 13 конкурсни категории – за комуникационни кампании, CSR, събития, политически, кризисни комуникации и др. Най-новата категория е „Зелени комуникации и градска среда“. Тя е обособена заради специалното внимание, което все повече кампании отделят на реализацията на такива проекти и все по-голямата им значимост за обществото.

Журито в конкурса ще включва д-р Александър Христов, председател на БДВО и Председател на журито на PR приз 2013, Стефан Серезлиев, Председател на БААК, Президентът на Еделман Бразилия Роналд Минчев, който е с български корени и е бил член на журито на други големи комуникационни фестивали като фестивала в Кан и др.

И тази година конкурсът включва и специалната категория „PR на студентски проект“, която отличава работата на бъдещите PR специалисти. В нея могат да участват студенти по връзки с обществеността, които имат завършен втори курс на образование.

Автор: Кристина Николова

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.