Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | September 23, 2017

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Изкуството да “съблазняваш” потребителя

Изкуството да “съблазняваш” потребителя
Alexandra Fileva

“Всичко е практика.” – започва Николай Бакалов, SEO, OСА Маркетинг Солюшънс ЕООД. Той ни говори за идеите и продажбите, за видовете маркетинг и какви са плюсовете и минуси. – “Човек разбира, че има нужда от нещо, когато го види. Маркетингът е взаимоотношение, дори интимна връзка,  между вас и клиентите. Много е важно, когато „съблазняваш“, да съблазняваш по правилния начин. Ролята на маркетинга е да се направят повече пари. Идеите са скъпи. Ако вие нямата диалог с клиентите, вие нямате ритейл. В България маркетингът има HR проблем. Диалогът с потребителите генерира продажби. 38% от офлайн продажбите са генерирани от онлайн рекламите. Не трябва онлайн и офлайн продажбите в една компания да се съревновават. Що се отнася до видео маркетингът, той  е много подценяван и не се използва в България, може да бъде много евтино, но проблема е, че компаниите, които тръгват по този път се среща финансова бариера. Цените за видеата са много завишени.

Добави коментар