Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | November 24, 2017

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Благовест Йорданов: Прогматичното купуване подобрява изживяването на потребителите

Благовест Йорданов: Прогматичното купуване подобрява изживяването на потребителите
Petya Dimitrova

Своя презентация в рамките на форум “Бъдещето на медийното планиране и рекламните комуникации 3.0″, организиран от списание ENTERPRISE направи Благовест Йорданов, Мениджър проекти AdWise. 

Той разказа какво е прогматично купуване и кои са спецификите при него.

Прогматичното купуване означава
- автоматизирани сделки без човешко присъствие
- софтуерни решение, свързващи издател и рекламодател
-използване на API методи за пренос на информация
- фокус върху ефективността на сервиране
- управление в рекламно време
- импорт на данни от трети страни
- възможност за сервиране на база характеристики на потребителя
- прозрачност на сделките
- по-изгодни условия

Целите на прогматичното купуване са увеличаване ефекта на eCPМ, подобряване изживяване на потребителите, подбор на рекламодателите, готови да платят най-висок СРС. повишване на конверсиите, гъвкавост, коментира Йорданов.

По думите му прогматичното купуване има няколко проблеми. На първо място това е различната технология, липсата на познания в агенции и крайни клиенти. Изисква се различен подход към рекламата, базиран на данни. Това означава прогматичното купуване да намери правилното си място. Все още съществува една преграда между Премиум и Прогматичния инвентар. Проблем е, че не може да се приложи върху всички видове кампаниии и съществува възможност за клик – измами,каза още Благовест Йорданов.

 

Добави коментар